Ska du bara spela högt kan det vara bra med en litenbil, det är en fördel om den är tät. VW Bilar lite nyare gillar jag, de har en pike som gör att du kan spela högt trots att du stämmer av basen till bilen samtidigt som den ligger så pass lågt att det funkar att spela musik. Men en kombicupé är nog att rekomendera!
Ska du bara spela högt kan det vara bra med en litenbil, det är en fördel om den är tät. VW Bilar lite nyare gillar jag, de har en pike som gör att du kan spela högt trots att du stämmer av basen till bilen samtidigt som den ligger så pass lågt att det funkar att spela musik. Men en kombicupé är nog att rekomendera!
Good luck!
hur funkar en golf 2?? vad bör man ha för avstämmning??
Honda civic crx är ju väl annars rätt erkända för att man kan spela högt i Annars kanske nån gammal polo (kombi).. Tycker dom e småfräcka och borde funka att lira rätt högt i oxå. Kanske inte så mycke komfort i en sån men
bilen får kosta Absolut max 10K inte ett öre mer. men gärna en rishög för 3000kr, inte mig emot.. skiten får se ut hur som helst, hur rostig o jävlig som helst..