2724
Sök

vad för bil om man vill spela högt?

Team Autohifi!
865 Inlägg
1 november 2007
Ska du bara spela högt kan det vara bra med en litenbil, det är en fördel om den är tät.
VW Bilar lite nyare gillar jag, de har en pike som gör att du kan spela högt trots att du stämmer av basen till bilen samtidigt som den ligger så pass lågt att det funkar att spela musik.
Men en kombicupé är nog att rekomendera!

Good luck!
Senast redigerat av MrCalle (1 november 2007)

1 058 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
MrCalle skrev:
Ska du bara spela högt kan det vara bra med en litenbil, det är en fördel om den är tät.
VW Bilar lite nyare gillar jag, de har en pike som gör att du kan spela högt trots att du stämmer av basen till bilen samtidigt som den ligger så pass lågt att det funkar att spela musik.
Men en kombicupé är nog att rekomendera!

Good luck!

hur funkar en golf 2?? vad bör man ha för avstämmning??

PoLoud =D

1 058 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
Burken skrev:
alla bara rekommenderar sina egna bilar.. suck...

ingen fara, man vet ungefär vad man ska lyssna på och skita i..

PoLoud =D

230 Inlägg
1 november 2007
volvo_raggaren skrev:
vw_performance skrev:
Phaetoon skrev:
Varför inte en skattebefriad Volvo PV eller Amazon?

nja, inte min smak... plus att b18/20 inte är direkt snåla  ;P

beror på hur man kör och vilket skick man har på motorn, tjejen körde min gamla amazon under litern

Att köra en bil under litern är väl mer regel än undantag. Iaf bilar nyare än -87.

Second place is the first loser

Living life sideways
23 Inlägg
1 november 2007
saab 9000 smile

501 Inlägg
1 november 2007
Jag har precis skaffat en golf 2:a som jag ska slänga in mina carpower 12or och sinus live steg. och 2st 6.5" kitt.

kommer nog låta högt. en polare köpte mina gamla infinity 12or och det spelade högt som fan i hans golf.

så en golf 2a tycker jag wink

OBS: Ironi

514 Inlägg
1 november 2007
Honda civic crx är ju väl annars rätt erkända för att man kan spela högt i smile Annars kanske nån gammal polo (kombi).. Tycker dom e småfräcka och borde funka att lira rätt högt i oxå. Kanske inte så mycke komfort i en sån men tongue http://213.132.112.100/images/00/0063319449.jpg

old volkswagens never die they just get lower

16 197 Inlägg
1 november 2007
va får bilen kosta??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 058 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
bilen får kosta Absolut max 10K inte ett öre mer. men gärna en rishög för 3000kr, inte mig emot.. skiten får se ut hur som helst, hur rostig o jävlig som helst..

PoLoud =D

155 Inlägg
1 november 2007
Sierra kombi med dohc motorn är soppasnål iaf, kan inte så mkt billjud men det är ju en kombi iaf;)

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

1 058 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
jo en sån borde man få under tio, en risig jävel..

jag skulle även kunna tänka mig ett byte mot bmw med en bil i samma prisklass.. alltså runt 10K

PoLoud =D

Sök