Jag tror att ett 300.1 steg blir för litet till en L5 12" (ja även till en VR12"). Skulle nog som minst ha valt ett 400.1, gärna större om det finns ekonomi.
jag hade kört ett sinus live sl 1500 som är stabilt i 1 ohm, sen en blaupunkt dubbelspolig tolva. det kommer spela makalöst bra för pengarna och det hamnar prcis under 3000:-
www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT
jag hade kört ett sinus live sl 1500 som är stabilt i 1 ohm, sen en blaupunkt dubbelspolig tolva. det kommer spela makalöst bra för pengarna och det hamnar prcis under 3000:-
vet du någon bra sida där båda sakerna finns så vore jag hemskt tacksam. och vad heter basen exakt? paketet lät bra i mina öron speciellt priset ska nog ta och testa det. kicker blir lite väl dyrt om man ska ha värre slutsteg och en L5 12a. orkar inte direkt slänga ut hur mycke som hällst i min golf
det där som du nämde går ju på cirka 4500kr som jag har kollat upp..... :S
De små kicker prylarna jag har i skuffen dunkar på tillräckligt högt o fint för min del iaf... men rekommenderar ett större steg än vad jag har iaf.. kolla in mina bilder får du se..