2309
Sök

Hjälp med bulan!!!!

13 Inlägg
3 november 2007
Trådstartare
Ja då behöver man lite hjälp, var i skåne runt Lund hittar man en bra billig verkstad som kan trycka ut en liten buckla. Ingen färg har lossnat så vill helst inte dom ska banka ut den, men men. Tacksam för svar:)

1 688 Inlägg
3 november 2007
Hur längesen var det bucklan blev till?
Ju kortare tid som gått, ju lättare e den att trycka ut utan att lämna tydliga spår efter sig.
Om du bara vill trycka ut den så kan du ju göra det själv tills vidare.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

13 Inlägg
3 november 2007
Trådstartare
Hur då??? roll

Jag e inte så haj på sådant.
Bulan kom faktiskt till för typ 2,5 år sedan men den är inte så djup och har inte stört mig så mycket. Men nu ska jag ju sälja bilen då jag behöver en kombi så nu måste man väl göra något åt den annars vill väl ingen ha vår bil:(

1 688 Inlägg
4 november 2007
Jasså, då är det nog lite väl lång tid sen, hehe.
E de på en öppen större yta så trycker man bara på baksidan så går bucklan "tillbaka" smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Billackerare
737 Inlägg
4 november 2007
Wow, sakta i backen. Det är inte bara att trycka ut den. För att få ut den riktigt så måste du trycka ut den på samma sätt som den uppstod. Trycker du ut den "fel" så kan du få en utåt bula istället. Vet du inte hur du ska göra så låt bli. Bättre att hitta någon som kan. Varför lämnar du inte in bilen på lackering och få bulan fixad där? Behöver inte bli så dyrt.. hör efter iallafall.

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Sök