3303
Sök

hur får polisen göra ?

212 Inlägg
16 januari 2006
har inte så mkt med detta att göra men lite kanske.

Körde om en nyare volvo kombi för ett tag sen där jag hade ett 7cm i diameter stort hål i avgasröret innan katten.. iaf det var en 2filig 90 väg å jag körde om den vid rödljusen i ca 100- 110. kom 200m och då körde den efter mig å blinkade med ljusen. Tänkte först att jag skulle gasa ifrån den för jag såg att det satt en gammal gubbe i bilen å den skulle säkert gnälla att det lär så mkt för mycket lät det.. nästan så att marken skaka:D men iaf så stannade jag å tänkte att jag orkar inte höra nå gnäll. Ja när gubben kliver ur ser jag polis uniformen å då satt hjärtat i halsgropen. Hade köppt bilen dagen innan å den stod inte på mitt namn men som tur är så hade jag ordnat försäkringen 2 timmar innan. det enda som var att jag fick en "2a" på avgasröret.
jäkla tur att man inte började gasa för då hade jag säkerligen legat i en 100km/h på 30 väg.

anyway, det jag vill säga är att  kör inte om nyare saabar å volvon som har många antenner. smile
Senast redigerat av MysdressLarry (16 januari 2006)

313 Inlägg
16 januari 2006
jamen om dom har kort på din bil och regnummer.. Det står ju ingenstans hur snabbt du körde.. smile

Såld på Italienare
579 Inlägg
16 januari 2006
haha Mysdress.
Ser man en standard volvo med 3 antenner/saab så ska man ta det väääldigt lugnt.
Här i Göteborg börjar de flesta på samma bokstäver i reg numret. S-- --- är vanligt.
Körde mot en vit impreza igår 4-500 meter. Jävlar vad det gick undan wink

Men polisen har inga imprezor. så det e inga problem. smile
Senast redigerat av Johanromeo155 (16 januari 2006)

10 287 Inlägg
16 januari 2006
Imprezor? Näää, Men här i Stockholm så rullar bl a en vit Folkabuss som civilbil.....huga....

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

212 Inlägg
16 januari 2006
Johanromeo155 skrev:
haha Mysdress.
Ser man en standard volvo med 3 antenner/saab så ska man ta det väääldigt lugnt.
Här i Göteborg börjar de flesta på samma bokstäver i reg numret. S-- --- är vanligt.
Körde mot en vit impreza igår 4-500 meter. Jävlar vad det gick undan wink

Men polisen har inga imprezor. så det e inga problem. smile

vad är det jag hör? poliser inte imprezor? var i Estland isommras å då vart jag stoppad av en vit civilimpresa. oj va imponerad jag vart.

ok, hittade ingen bättre bild än den här på en leksak men det är sånna de har iaf. bara att den som stoppade mig var helt vit.
http://www.geocities.jp/shijimi_1_2/15140.JPG

Sök