har inte så mkt med detta att göra men lite kanske.
Körde om en nyare volvo kombi för ett tag sen där jag hade ett 7cm i diameter stort hål i avgasröret innan katten.. iaf det var en 2filig 90 väg å jag körde om den vid rödljusen i ca 100- 110. kom 200m och då körde den efter mig å blinkade med ljusen. Tänkte först att jag skulle gasa ifrån den för jag såg att det satt en gammal gubbe i bilen å den skulle säkert gnälla att det lär så mkt för mycket lät det.. nästan så att marken skaka:D men iaf så stannade jag å tänkte att jag orkar inte höra nå gnäll. Ja när gubben kliver ur ser jag polis uniformen å då satt hjärtat i halsgropen. Hade köppt bilen dagen innan å den stod inte på mitt namn men som tur är så hade jag ordnat försäkringen 2 timmar innan. det enda som var att jag fick en "2a" på avgasröret. jäkla tur att man inte började gasa för då hade jag säkerligen legat i en 100km/h på 30 väg.
anyway, det jag vill säga är att kör inte om nyare saabar å volvon som har många antenner.
Senast redigerat av MysdressLarry (16 januari 2006)
haha Mysdress. Ser man en standard volvo med 3 antenner/saab så ska man ta det väääldigt lugnt. Här i Göteborg börjar de flesta på samma bokstäver i reg numret. S-- --- är vanligt. Körde mot en vit impreza igår 4-500 meter. Jävlar vad det gick undan
Men polisen har inga imprezor. så det e inga problem.
Senast redigerat av Johanromeo155 (16 januari 2006)
haha Mysdress. Ser man en standard volvo med 3 antenner/saab så ska man ta det väääldigt lugnt. Här i Göteborg börjar de flesta på samma bokstäver i reg numret. S-- --- är vanligt. Körde mot en vit impreza igår 4-500 meter. Jävlar vad det gick undan
Men polisen har inga imprezor. så det e inga problem.
vad är det jag hör? poliser inte imprezor? var i Estland isommras å då vart jag stoppad av en vit civilimpresa. oj va imponerad jag vart.