4357
Sök

Emo. Var är en emo?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
golf_greatpower skrev:
ta bort tråden

Ville bara framhäva det.

Såna här trådar klarar sig inte länge med alla fördomsfulla människor som finns.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

13 Inlägg
23 november 2007
Va i helvete, har ni inget vettigare att diskutera?
Jag skiter väl i om nån fjollig fjortis vill skära sig med nåt rakblad som knappt känns iaf för att se häftig ut! Att de sen ska sätta en rubrik på vad de ska vara för slags person är ju ännu mer patetiskt. Alla människor är unika, de som måste ha nån jävla underrubrik lär ju ha skapligt kass självkänsla...

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
23 november 2007
John87 skrev:
golf_greatpower skrev:
ta bort tråden

Ville bara framhäva det.

Såna här trådar klarar sig inte länge med alla fördomsfulla människor som finns.

Det verkar inte fungera att diskutera andra ämnen än luftmassemätare och lack här, dels pga fördomsfullheten som ligger som ett moln + allmän okunskap i ämnen som inte rör bilar. Men det heter ju off topic så.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
jonesono skrev:
John87 skrev:
golf_greatpower skrev:
ta bort tråden

Ville bara framhäva det.

Det verkar inte fungera att diskutera andra ämnen än luftmassemätare och lack här, dels pga fördomsfullheten som ligger som ett moln + allmän okunskap i ämnen som inte rör bilar. Men det heter ju off topic så.

Visst är det "off topic" och jag tycker det är kul att prata annat än bilar ibland, men tyvärr fungerar inte såna här trådar.

Blir bara pajkastning och fördommar som flyger fram och tillbaka istället för en vettig diskussion.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
23 november 2007
John87 skrev:
jonesono skrev:
John87 skrev:

Ville bara framhäva det.

Visst är det "off topic" och jag tycker det är kul att prata annat än bilar ibland, men tyvärr fungerar inte såna här trådar.

Blir bara pajkastning och fördommar som flyger fram och tillbaka istället för en vettig diskussion.

Absolut! Som det alltid har varit.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
23 november 2007
Hackespretsvin skrev:
Jag skiter väl i om nån fjollig fjortis vill skära sig med nåt rakblad som knappt känns iaf för att se häftig ut! Att de sen ska sätta en rubrik på vad de ska vara för slags person är ju ännu mer patetiskt. Alla människor är unika, de som måste ha nån jävla underrubrik lär ju ha skapligt kass självkänsla...

Skönt att du hade koll också. Det finns faktiskt en annan anledning till att folk skär sig själv med rakblad.

Whine whine!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
Urkas skrev:
Hackespretsvin skrev:

Skönt att du hade koll också. Det finns faktiskt en annan anledning till att folk skär sig själv med rakblad.

John87 skrev:
Faktum är att när du skär dig så frigörs ämnen i kroppen som får dig att må bra.
Det är det som gör att många fastnar i det, det blir som en drog.

Det låter lite konstigt, men bara den som testat vet.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
John87 skrev:
Urkas skrev:
Hackespretsvin skrev:

John87 skrev:
Faktum är att när du skär dig så frigörs ämnen i kroppen som får dig att må bra.
Det är det som gör att många fastnar i det, det blir som en drog.

Det låter lite konstigt, men bara den som testat vet.

jag trodde hjärnan skickade ut signaler som gör ont, och betyder detta är inte bra?
om nån tycker det är skönt att skära sig i armen som du påstår så är dom helt enkelt allmänt störda?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 november 2007
Jag skulle lätt kunna klä mig i dem kläderna som Emos har på sig men aldrig lyssna på den musiken.

Skulle inte säga nej till lite färgglada extensions heller.  (På svart hår då såklart, som jag redan har iofs =P).

Och vilka skor sen ! Hell Yeah! wink

Dumt bara att jag då skulle få kommentater som "Är det skoj att skära sig själv?" bla bla bla...

För det är ju så alla ser på dem?

I do it my way

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
richardoo290 skrev:
jag trodde hjärnan skickade ut signaler som gör ont, och betyder detta är inte bra?
om nån tycker det är skönt att skära sig i armen som du påstår så är dom helt enkelt allmänt störda?

Det är vetenskapligt bevisat.
Visst gör det ont, men det är bara halva sanningen.

Så du tror fel.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Dumt bara att jag då skulle få kommentater som "Är det skoj att skära sig själv?" bla bla bla...

Tyvärr, ja.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 november 2007
John87 skrev:
richardoo290 skrev:

Det är vetenskapligt bevisat.
Visst gör det ont, men det är bara halva sanningen.

Så du tror fel.

Ja... Det gör lite ont, men det man skär sig för (anledningen) gör oftast ondare...

Ja, det är som ni tror men det var några år sedan...

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 november 2007
John87 skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Tyvärr, ja.

Det är ju helt fucked!

Fan mongo att man inte ska få klä sig hur man vill utan att folk ska gnälla.

Vad fan?! Alla kläder är ju gjorda för att man ska ha dem på sig??

I do it my way

Os Difuntos
1 822 Inlägg
23 november 2007
Zzzzzzzz Garagets i särklass sämsta tråd. Ett litet tips SKIT I VAD SOM ÄR EMO och lägg fokus på era bilar istället. Synd att se att Garaget.org håller på att bli nått nytt lunarstorm

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

257 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
BadGirl_854T5 skrev:
John87 skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Tyvärr, ja.

Det är ju helt fucked!

Var det jag ville få fram. Men det är skitsamma...

LÅS TRÅD .

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
golf_greatpower skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
John87 skrev:

Tyvärr, ja.

Det är ju helt fucked!

LÅS TRÅD .

men stick o skär lite i armen så mår du säkert bättre... EMO!

257 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
richardoo290 skrev:
golf_greatpower skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Det är ju helt fucked!

LÅS TRÅD .

men stick o skär lite i armen så mår du säkert bättre... EMO!

Något du ville dela med dig av? Ser inte ut som det . Säg inget om du inte har något att säga. Plus jag är ingen emo .

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

4 554 Inlägg
23 november 2007
låter som tråden börjar spåra ur väl mycke låser därför

Sök