2652
Sök

En tråd ang folk som behandlar andra dåligt, eller inte tänker på vad dom skriver här på Garaget och på fritiden.

86 Inlägg
27 oktober 2007
Riktigt bra skrivet:D   Man får sig en tankeställare;)

Dansgolvet är till för dom som inte har råd å supa i baren:D

22 Inlägg
27 oktober 2007
_Wallis_ skrev:
Väldigt bra skrivet av dig ochså Eastmountain!
Det är så sannt som du säger!

Det är lätt för dig att säga nu FireTraXX att du inte skulle tillåta sådant, Men det är ju vanligast neråt i åren, Då man är mer utsatt, Man är mer isolerad i sitt lilla samhälle pga sin ålder m,m. Man är beroende av de människor som finns där, När då alla börja jävlas med dig då finns det ingen kvar, Och vid en åldern så är det inte alltid självklart att man klarar allt själv. Vilket jag hoppas att du själv kan förstå, Det är lättare för dig att sitta där idag och säga att du inte hade tillåtit det, Men så lätt är det inte när man är ung, Och hoppas du förstår det om du själv får barn någon gång och dom visar tecken på mobbning, Att du inte bara klagar eller skäller ut din son eller dotter å säger att dom inte ska axeptera det, och sedan att han eller hon får lösa det sj....

Tack.
Ja jag försökte iaf få fram hur jag kände det när jag gick i skolan, som är slut för min del nu sen några år tillbaka, väldigt skönt. Dock precis som någon skriver så hänger ena armen fortfarnde ute. jag har men som jag tror kommer sitta kvar hela livet, jag lyckades klara av skolan med någorlunda betyg, men mkt psykiskt sitter fortfarande kvar och hämmar mig i mitt liv.

Men är precis som det du skriver i denna text här, att det är lätt nu att säga att man inte skulle tillåta det, men i den åldern har man varken insikt  eller självförtroende att säga ifrån.

-Du blev just omkörd av en tjej-
Sån ska sitta i bakrutan, nån...gång...

DFFL
9 020 Inlägg
27 oktober 2007
Alltså jag förstår ju hur ni känner, men jag förstår inte att man kan låta sig tryckas ner så långt.

Men som ni (_wallis_ och Eastmountain) säger så är det väl annorlunda när man är liten.

Och nej, jag hade definitivt inte accepterat att mitt barn skulle bli mobbat.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

312 Inlägg
27 oktober 2007
mycket bra skrivet.. (Y) då borde fan få nån present lr nått för bästa inlägget på gorg asså yikes smile  kan inte vara lätt asså  ,, lider med dig kompis.. sad 

lägg ut den här texten på lite bloggsidor oxå !
Senast redigerat av Beeveel (27 oktober 2007)

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

312 Inlägg
27 oktober 2007
Mäki skrev:
Bara jag som tycker att den här ska klistras upp i forumet?

du är absolut inte ensam!!!   skulle inte kunna se tråden halka ner o bli bortglömd neutral

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

terazzi
27 oktober 2007
Beeveel skrev:
Mäki skrev:
Bara jag som tycker att den här ska klistras upp i forumet?

du är absolut inte ensam!!!   skulle inte kunna se tråden halka ner o bli bortglömd neutral

Ne den är bra som tar upp ett stort problem som finns här på sidan!
Senast redigerat av terazzi (27 oktober 2007)

1 997 Inlägg
27 oktober 2007
Mycket bra skrivet!

Klistra tråden, så den inte faller bort.
Jag vet hur det är, du är inte ensam, så less på allt.
Jag skulle vilja säga att jag mår prima. Men då skulle jag ljuga. Det säger allt.

Lider med dig!

27 Inlägg
25 november 2007
Var på väg att stänga ner här när jag hittade detta inlägget och kan inget annat än ge en stor eloge till _Wallis_!

Jag blev mobbad i skolan för att jag kom från Norrland och hade en annan dialekt. Då på den tiden fick man ingen hjälp utan man fick ta de där knytnävarna i magen så man tappade andan. Men jag blev härdad redan som liten och idag tar jag verkligen ingen skit!

Skulle du någon gång få för dig att skriva en bok skulle jag vara den förste att läsa den.
Ditt inlägg var långt men så spännande och roligt och intressant och bra skrivet att det bara inte gick att sluta läsa det!

Du är helt otroligt bra och jag önskar dig all lycka i livet!

Mvh Eva

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
25 november 2007
Mycket bra skriven Wallis,
Att har magen för skriva detta är någonting som bara kan bevisa din styrkan innom dig,det finns mycket psykologie i det du skriver.
Många kan känna sig själv i det hella.
Om var och en skulle tänka lite över vad dom har i magen, oss många skulle man hitta bara skit. Att skriva skit eller trycka ner de andra folk på garaget är ganska vanligt.
Många tråd ändras till nedtryckning och skit snack av dom som vill visa sig stor och som i äntligen har lika mycket skit i skorna och gamal dansk bakom öronnen. Att vara stor på dan är inget problem men på kvällen många av dom somnar med tummen i munnen och nappflaskan bredvid sig..
Senast redigerat av alain (26 november 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

93 Inlägg
25 november 2007
Oj väldigt bra skrivet.

Fick en att tänka tillbaka på helvetet man själv hade i skolan 7-9.
Hoppas texten får de som mobbar att tänka lite, så lätta att såra någon och det sitter i så länge.

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 november 2007
jävligt bra skrivet asså.  en annan har ju själv stått ut i två år med mobbing och skit. jag slogs mycket när jag var sju år men det fick jag äta upp som 18 åring in och ut på psyket nu 10 år senare mår jag kalas.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

30 Inlägg
25 november 2007
SÅ SANT!!! tur att det finns männsikor som skriver sånt här, själv har jag fått höra på högstadiet i 2½ års tid, att man ser drogad ut men det är som sagt tack vare den nya tekniken (förbannade datorer å datorspel)

Sök