3791
Sök

Svenska Avundsjukan

2 911 Inlägg
2 december 2007
Edil_ skrev:
....

Försöker inte få ut något "tycker synd om dej tråd aktigt" utan mer en diskussion smile

Tråkigt att det finns korkbollar som inte förstår bättre, men att dra en paralell till någon avundsjuka vetefan.

Fyllskallar som inte har bättre för sig än att supa på helgerna och tråkigt liv på veckorna, bara svälja och ta emot och skratta lite åt saken, för Du sover troligen bättre på natten än vad dom gör.

583 Inlägg
2 december 2007
suck... roligt liv dom har!
Får du tag i dom så repa upp deras rektum.... -.-'

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Nknn
2 december 2007
Edil_ skrev:
Nknn skrev:
tråkigt. Men byt rubrik, tror inte det där är nåt specifikt för just Sverige.

Vet inte om du hört talas om uttrycket "den svenska avundsjukan" någon gång? Det jag syftar på i rubriken. Så tycker den passar. tongue

jo, det är det jag menar. Det ända som är riktigt svenskt, är att använda just dessa uttryck "typiskt svenskt..."

blacken
2 december 2007
Vilka djävla svin!.  Skampåle, slita spö och rådbråkning ska dom asen ha!. Och om dom det inte hjälper så ska man rista blod örn på dom.
Senast redigerat av blacken (2 december 2007)

MED[liten]LEM
226 Inlägg
2 december 2007
Jävla tattare det finns, man blir så förbannad. Hur svårt ska det vara att fatta skillnaden på ditt och mitt, och det man inte själv äger ger man faan i. Ganska enkelt för en normal människa att haja.. Hoppas du får en hämnd när dom minst anar det, och att du får till lacken på ett bra och billigt sätt.

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
2 december 2007
Trådstartare
Haha, man kanske skulle lacka om bilen, ställa den på samma ställe, fixa nåt så man lätt kan få upp bakluckan inifrån, o så lägga sig där? cool

Och givetvis, printa ut den här tråden på papper och sätta upp runt på bilen wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

SLK
610 Inlägg
2 december 2007
repar nån min bil så får han tillbringa en jävligt lång tid på sjukhuset...
seriöst!!!

Sök