3446
Sök

Vy genom rutorna??

161 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
Som trådens namn...hur mkt måste man se genom bakrutan?? mått man ska sträva efter?? tänkte bygga lådor till högtalarna i hatthyllan mämligen...

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
7 december 2007
du behöver inte se genom den allt  men det är ju upp till dig om du vill ha det så men du får ingen anmärkning på det i alla fall

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

945 Inlägg
7 december 2007
Fredrik_ax skrev:
Som trådens namn...hur mkt måste man se genom bakrutan?? mått man ska sträva efter?? tänkte bygga lådor till högtalarna i hatthyllan mämligen...

en gissning är att du inte behöver se ut alls genom bakrutan, så länge du har ytterbackspeglar.Och dom är väl svåra att komma ifrån.Finns ju kamera man kan montera åxå.

blinka blått om du vill rejsa!

161 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
okej...då vet jag...börja skissa på lådor då:P

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt

Volvonörd
1 187 Inlägg
20 december 2007
Du får svetsa igen rutorna bakom B-stolparna vad jag vet eftersom det finns skåpbilar som är reggade som personbilar och inte har nån sikt bakåt förutom sidospeglarna. Så bygg igen hela baksätet med basar istället wink

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

3 059 Inlägg
21 december 2007
Legonet skrev:
Du får svetsa igen rutorna bakom B-stolparna vad jag vet eftersom det finns skåpbilar som är reggade som personbilar och inte har nån sikt bakåt förutom sidospeglarna. Så bygg igen hela baksätet med basar istället wink

Rätt. Du kan måla bakrutan och sidorutor bak med svart färg.. du kan svetsa igen dom du kan göra va du vill... du behöver ej kunna se ut genom bakruta/sidorutor bak/alternativt dörrar bak.. Du kan ta bort alla och svetsa igen allt om du känner för de.. du kan lugnt bygga din låda.

Sök