Jag tänkte fråga er om ni har några tips om något bra baskit eller basar som låter och håller bra får kosta runt 2500-3500kr?
Jag har kollat runt lite på GAS om MDS och dom dära lite billigare märkena, men läser också att många säger att GAS är så dåligt och MDS och vice versa, så om någon har erfarenhet av något sådant system som jag söker kan gärna skriva !
jag rekomenderar att du till att börja med lägger pengar på ett bra framsystem & en bra huvudenhet.. har du redan gjort det så kan jag starkt tipsa om JBL Power P1022 (på rea just nu hos www.brc.se)
Sen angående GAS & MDS.. visst, nog låter det okay, MEN det är ju stor skillnad mellan t.ex. GAS & JBL osv... så lägg hellre ner några kronor extra och få ett bra ljud istället för att hålla på och köpa massa billig skit.. Tro mig, du har igen det
Senast redigerat av _IsakssoN_ (6 januari 2008)
Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
jag tycker det alltid är bäst att åka till din lokala handlare å lyssna på basar. jag tycker om en bas å någon annan tycker att den jag gillar är helt värdelös!
jag rekomenderar att du till att börja med lägger pengar på ett bra framsystem & en bra huvudenhet.. har du redan gjort det så kan jag starkt tipsa om JBL Power P1022 (på rea just nu hos www.brc.se)
Sen angående GAS & MDS.. visst, nog låter det okay, MEN det är ju stor skillnad mellan t.ex. GAS & JBL osv... så lägg hellre ner några kronor extra och få ett bra ljud istället för att hålla på och köpa massa billig skit.. Tro mig, du har igen det
Framsystem har jag orginal så.. Kanske det då är bättre börja med det ?, JBL kan vara intressant ska kolla up det mera har du tips på en bra bilstereo(MP3)?
Framsystem har jag orginal så.. Kanske det då är bättre börja med det ?, JBL kan vara intressant ska kolla up det mera har du tips på en bra bilstereo(MP3)?
Enligt mig så fungerar Pioneer bäst.. tätt bakom ligger clarion & alpine.. sistnämnda är dock lite väl dyra..
Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes