Sådär.
Pga vädret som vi har i detta "underbara" avlånga snopp-med-pung(norge) liknande land så konstaterade jag att bilen är för smutsig för att man ska kunna se vad det är jag pratar om med problemen jag beskriver i första inlägget, därav anledningen till att jag inte svarat först nu.
Satt och bläddra runt bland alla miljarder olika mappar jag har på datorn tills jag slumpaktigt nog hittade mappen som jag trodde försvunnit efter alla formateringar jag gjort på senare tid, jag fann mappen där alla bilder låg på bmwn sen i sommras när jag fick för mig att leka fotograf med en rutten digitalkamera...
Nåvål till det jag tillslut kommer fram till, efter lite ritande i det hederliga Paint programmet är att bilderna anser jag vara tillräckligt bra för att få fram vad jag menar med min huvudsakliga fråga.
Funkar inte länkarna så går det även att klicka på mitt användar namn och gå in och kolla på min bmw så ligger dom 3 bilderna som jag nu länkar till för er lata som inte orkar rösta när ni endå är inne på min sida
Notera att det är endast inom dom röda ramarna jag målat ut som är "fel"
De vita små prickarna är inte repor eller lack-skador som kan tros det är vattendroppar som ligger på bilen här och där efter vattenspolning.
När ni sett bilderna, så blir min fråga då till er som kan... Ändrar ni det ni skrev tidigare om hur jag ska gå till väga för att få bort dessa "ojämnheter" i klarlacken eller ska jag göra på något annat sätt som inte framgått ännu i den här tråden?
Lite OT....
Men bilen kommer att läggas ut till försäljning inom några månader. Finns det eventuellt ett intresse så är den som är intresserad mer än välkommen och ställa frågor och få lite mer information om den och vad som kommer göras innan försäljning
listan är lång, och inte dålig. Kommer inte heller ta ett våldsamt högt pris för den då den måste bort ganska omgående när våren börjar närma sig pga nybil köp
Mvh
Den Tillfälliga Einstein