kadetten å golfen kan ja hålla mig dig om men INTE volvo..
Nehe. Jag kan ju hålla med om att karossformen inte är den snyggaste men jag tycker de är ett asläckert bygge. Men till dig som ska bygga bil så avråder jag 240 då du lär få lägga ner fruktansvärt mycke pengar för att få stil på den
Håll er till topic, det handlar inte om hur fula Volvo är utan en billig bil att styla. Sedan verkar ju trådstartaren redan bestämt sig för att hålla sig till Volvo, i så fall är ju topicen ganska fel Visst går det att trimma och ha kul med en 240, men styla vetefasen...
Kolla på Omega 3000, dom går att få i den prisklassen och då får du lamelldiffad bakaxel på köpet. Sedan är det ju en smaksak om man gillar utseendet på dom, finns inte så mycket styling heller men det går ju alltid att fixa.
Håll er till topic, det handlar inte om hur fula Volvo är utan en billig bil att styla. Sedan verkar ju trådstartaren redan bestämt sig för att hålla sig till Volvo, i så fall är ju topicen ganska fel Visst går det att trimma och ha kul med en 240, men styla vetefasen...
Kolla på Omega 3000, dom går att få i den prisklassen och då får du lamelldiffad bakaxel på köpet. Sedan är det ju en smaksak om man gillar utseendet på dom, finns inte så mycket styling heller men det går ju alltid att fixa.
hmm opel är opel kompisen har haft ett antal oplar och det ä bara skit
Håll er till topic, det handlar inte om hur fula Volvo är utan en billig bil att styla. Sedan verkar ju trådstartaren redan bestämt sig för att hålla sig till Volvo, i så fall är ju topicen ganska fel Visst går det att trimma och ha kul med en 240, men styla vetefasen...
Kolla på Omega 3000, dom går att få i den prisklassen och då får du lamelldiffad bakaxel på köpet. Sedan är det ju en smaksak om man gillar utseendet på dom, finns inte så mycket styling heller men det går ju alltid att fixa.
hmm opel är opel kompisen har haft ett antal oplar och det ä bara skit
De tror jag inte att de är. Men du får ju titta på skillnader i pris. 1988 kostade en 740 kanske 200k och en omega 150k Så man kolla på priset. Sen är väll 3000 en rätt så bra utrustad bil. Så omegan skulle jag kunna tänka mig
De tror jag inte att de är. Men du får ju titta på skillnader i pris. 1988 kostade en 740 kanske 200k och en omega 150k Så man kolla på priset. Sen är väll 3000 en rätt så bra utrustad bil. Så omegan skulle jag kunna tänka mig
Nja Omegorna var nog inte så billiga på sin tid, vet inte vad dom kostade 88 men min 92a gick lös på runt 280.000, sedan har den gott om utrustning redan som standard också, elhissar, eltaklucka, färddator och farthållare osv osv.
angående om Opel är skit kan man orda i evighet om, allt beror på hur man sköter bilen. Köper man en bil för några tusen kan man inte begära så mycket, men motorerna håller i princip för allt. Sedan rostar trösklarna men kan man svetsa är inte det några problem.
De tror jag inte att de är. Men du får ju titta på skillnader i pris. 1988 kostade en 740 kanske 200k och en omega 150k Så man kolla på priset. Sen är väll 3000 en rätt så bra utrustad bil. Så omegan skulle jag kunna tänka mig
Nja Omegorna var nog inte så billiga på sin tid, vet inte vad dom kostade 88 men min 92a gick lös på runt 280.000, sedan har den gott om utrustning redan som standard också, elhissar, eltaklucka, färddator och farthållare osv osv.
angående om Opel är skit kan man orda i evighet om, allt beror på hur man sköter bilen. Köper man en bil för några tusen kan man inte begära så mycket, men motorerna håller i princip för allt. Sedan rostar trösklarna men kan man svetsa är inte det några problem.
Jag som trodde att Opel var billiga bilar. Men 3000 är ju att jämföra med 740 turbo. Men bra mycke ballare
golf gti mk2 trevlig bil o hur mycket tillbehör som helst . kolla gärna på min gti 88a som jag sålde, fast det är ju klart den är i orginalskick mvh mag