2282
Sök

Japsdämpare på en Audi A3

1 231 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
tänkte kolla lite , vad tror ni om en japsdämpare på en audi a3 ? är det någonting som kan bli bra eller är det bara dömt att misslyckas o se för jävligt ut ?

tror ni man måste kapa mkt i den lilla bakläppen för att den ska få plats ....

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
17 december 2007
Tycker inte du ska sätta en japsdämpare på audin. Bygg hellre ett riktigt fullflödes system så du kan dra nytta av turbon och få lite mer effekt på köpet.

Dessutom anser jag att japsdämpare inte passar på europeiska bilar. Utan ska sitta på en japs.

Om du ska sätta dit den ändå, får du nog kapa lite ja. Kanske en 2-3cm upp i bakläppen.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

1 231 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
skiter nog i det då , tråkigt bara att dt bara finnt 3" utblås .. skulle vilja ha lite lite större bara ...

2 201 Inlägg
17 december 2007
det finns ju större än 3 tum
men jag håller med zovix, japs passar itne på europeiska biler

1 231 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
jo men det finns ju inte färdiga att köpa som är större ? :S alltså från simons eller nått sånt ...
då får man ju köra en liten custom ... någon som bygger ....

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
17 december 2007
Har för mig att de finns 4" lr 5" ändrör hos micro

1 231 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
aa fast det är sådana man får montera på lite fult själv ... det är ju inget system om man säge ...

2 201 Inlägg
17 december 2007
finns inga färdiga "japssystem" till en audi.
nästan alla som som säljer japs har i olika storlekar

1 231 Inlägg
17 december 2007
Trådstartare
aha okey , visste inte det faktiskt smile
njaa men det kanske blir något vanligt system iställlet där man kan få ut lite effekt
funderade på chippa hos stjernqvist , men dom har ju höjt priset ganska mkt från ca 4000 till 7700

9 Inlägg
26 januari 2008
Jag chippade min bil hos Stjernqvist för ett tag sedan vilket funkat perfekt. Men när jag kollade priserna igår såg jag att det rörde sig om det dubbla!!!!! Tydligen har de bytt leverantör av programvaran från racimax.se till upsolute.se...

1 231 Inlägg
26 januari 2008
Trådstartare
aaa jag såg oxå det för ett tag sedan ... min kompis chippade sin där för typ 3500 ... men nu e d lite sent för mig ...

9 Inlägg
27 januari 2008
krickan skrev:
Jag chippade min bil hos Stjernqvist för ett tag sedan vilket funkat perfekt. Men när jag kollade priserna igår såg jag att det rörde sig om det dubbla!!!!! Tydligen har de bytt leverantör av programvaran från racimax.se till upsolute.se...

Det var nog tvärtom.. Den tidigare leverantören "med bättre pris" var upsolute.se och den nya är racimax.se... Ursäkta!!

1 231 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
dom tar ändå 5000kr , Upsoulute .. det är ju ändå mer än va stjernqvist tog innan ...

Sök