3278
Sök

backa på allmän väg..........

lastbils chaffis......
299 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
i går kväll var jag och en polare på väg till affären i byn ja bor i....... på vägen dit så fick jag för mig att leka lika med bilen med resultat att avgassystemet lossnade............ sad hade ingen möjlighet att trycka fast det igen så man kunde köra hem eller liknande eller nåt rep eller nåt att sätta fast de.... och då de lossnade i framkant och hängde över bakaxeln så misstänkte jag att de skulle vika sig eller  nåt om man körde frammåt........ så jag bestämde mig för att backa hem...........wink några kilometer eller nåt.........

frågan nu då vilken sida ska man back på då?? en sak är ju om man ska backa en liten bit men en hur gör man en lång bit?!?!
jag körde i höger filen eller vänster om man nu vill det baklänges.........
ps jag hade ingen telefon med mig så jak kunde inte ringa nån kompis eller nåt..............

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 februari 2006
nog är det väl bäst att du backar på höger sida ändå big_smile ser du farbror blå, är det att snabbt svänga över till vänster fil wink (om det inte kommer någon emot v.s.) big_smile

Driver
2 111 Inlägg
13 februari 2006
hehe borde väl inte spela nån roll om du kört fram eller baklänges? borde bli ganska liknande effekt. hehe...eller? låter ganska komiskt iaf hehe tongue

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

kungen
31 Inlägg
13 februari 2006
hahaha fi fan va roligt smile

lastbils chaffis......
299 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
jo vi tyckte också det va komiskt men va fan gör man inte för att komma hem wink

90 Inlägg
13 februari 2006
hahah verkar va ett typiskt fel på saab(antar att du kör saab) hände likadant med min brors 900t16

To Feel Or Not To Feel...cosworth

lastbils chaffis......
299 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
japp en 900i tror de e katten som tar i hela tiden.................

Sök