3592
Sök

Audi S2 Styrbox var?

Bond trimmare
9 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Shoo

Har slitit mig blodig nu sökt googlat och jag vette fan vad, vart sitter styrboxen på en Audi S2 avant -95a alltså ABY motorn?

sitter den vid passagerar sätet där man har fötterna alltså under mattan?

vill inte skära i mattan försän jag är 100% säker

tackar för svar smile

1 059 Inlägg
13 februari 2008
sitter framför passargerar fötterna bakom hansfakcet.rätt bökig o få fram .men man får ta bort panelerna bakom handsfacket o sidopanelen vid fötterna så viker man fram mattan så ser du den.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

1 867 Inlägg
13 februari 2008
Skär du mattan precis i "hörnet" på mattan in mot mittkonsollen så kommer det inte synas.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Bond trimmare
9 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
Koop skrev:
Skär du mattan precis i "hörnet" på mattan in mot mittkonsollen så kommer det inte synas.

okej smile

tack så mkt ska jag gå ut och fixa det där snart då smile

Bond trimmare
9 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
har nu skärt inte fan ser jag nån styrbox

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
13 februari 2008
Koop skrev:

Bond trimmare
9 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
lägger upp lite bilder så ni ser typ hur jag gjort

http://i25.tinypic.com/xeherp.jpg

http://i31.tinypic.com/2961a2f.jpg

47 Inlägg
13 februari 2008
Du hade inte behövt skära sönder mattan för att komma åt styrboxen på en S2á! sitter inte under mattan som på en S4á...

Sitter mellan torpeden och fläktpaketet på vänster sida bakom kabeln till kupé uttaget som hänger ner på bilden. Om du drar undan dämpningen kommer du att se handsken, lossa den och sedan drar du styrboxen nedåt (mot golvet).

Bond trimmare
9 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
MickeZ2 skrev:
Du hade inte behövt skära sönder mattan för att komma åt styrboxen på en S2á! sitter inte under mattan som på en S4á...

Sitter mellan torpeden och fläktpaketet på vänster sida bakom kabeln till kupé uttaget som hänger ner på bilden. Om du drar undan dämpningen kommer du att se handsken, lossa den och sedan drar du styrboxen nedåt (mot golvet).

jaha då har man förstört den oxå.

aja tack så mkt smile

Sök