Åkte på ombesikning på mina LSD lambo dörrar. Kan man typa om bilen så den är registrarat med dom eller vad ska jag göra? Ska jag slänga på orginal järnen under besikningen? Är de svårt att sätta på orginal järnen igen?
ska inte behöva vara något problem i besiktningen med lambo-dörrar vad jag vet.. och att sätta dit orginala och därefter byta igen verkar ju vara lite onödigt, spec. kostnaderna fall du inte gör det själv förstås.
jag öppnade dom heltt... dom sa bara att d va snyggt.. o fråga lite hur jag gjort lixom.. bara dom går att öppna lite utåt så ska dom gå igenom.. så tillbaka o skäll på dom:)
jag öppnade dom heltt... dom sa bara att d va snyggt.. o fråga lite hur jag gjort lixom.. bara dom går att öppna lite utåt så ska dom gå igenom.. så tillbaka o skäll på dom:)
Är du säkerpå att reglerna är så? För de är ju väldugt många som har åkt på besikingen ju..
Vad jag har hört så ska ju inte bilar med Lambo dörrar gå igenom besiktningen av nån säkerhets grejj. Det va nog att om man la bilen på taket så gick det inte att öppna dörrarna eller va d va.. men det är nånting vad jag har hört.. Rätta mig om jag har fel..
Ifall man hamnar på taket och har lambodörrar så är det ju klart att de inte går att öppna men det är inte säkert att vanliga dörrar är lättare att öppna ifall man nu nödvändigtvis ska ligga upp och ner med bilen, Men det borde väll inte vara några störe problem att öppna eller smälla en ruta för att ta sig ut..
Rätta mig ifall jag är ute och cyklar det är bara ren gisning.
Vad jag har hört så ska ju inte bilar med Lambo dörrar gå igenom besiktningen av nån säkerhets grejj. Det va nog att om man la bilen på taket så gick det inte att öppna dörrarna eller va d va.. men det är nånting vad jag har hört.. Rätta mig om jag har fel..
om du ligger på taket och har lambo så kan du öppna dörren, eftersom dom går utåt först och sen upp. och när hur många som helst har komme igenom med lambo så borde ju alla göra det......
om du ligger på taket och har lambo så kan du öppna dörren, eftersom dom går utåt först och sen upp. och när hur många som helst har komme igenom med lambo så borde ju alla göra det......
Förutom det faktum att det är en helbilsgodkänd bil vilket gör lambodörrar olagligt.
Förutom det faktum att det är en helbilsgodkänd bil vilket gör lambodörrar olagligt.
håller helt med dig där... men när min samt flera polare till mig och många fler får igenom bilarna så borde ju alla få det.. el???
För har du en gång släppt igenom så får dom allt fortsätta med det...
oj, jag trodde inte ens det var ett problem när så många har det. Jag tycker att du bara ska köra järnet med lambodörrarna på och se vad som händer. Om man lägger bilen på taket så tror jag man har problem att få upp dörren oavsett vilket håll den öppnas, skulle ändå satsa på rutan (eller brandkåren )
oj, jag trodde inte ens det var ett problem när så många har det. Jag tycker att du bara ska köra järnet med lambodörrarna på och se vad som händer. Om man lägger bilen på taket så tror jag man har problem att få upp dörren oavsett vilket håll den öppnas, skulle ändå satsa på rutan (eller brandkåren )
jag skulle satsa på brandkåren. ( my proffession). hehe. vi löser det snabbt