Visst, kan jag ha bestämda åsikter mot detta "fusk". Speciellt allvarligt är det när det är stöld av någons bil eller bild. Men jag ser faktiskt garaget som en resurs att titta lite på andras bilar, få inspiration samt njuta av tänkandet kring designen av bilen, stylad eller ostylad samt vad andra gjort med sina bilar som man själv kan "låna" idéen till sin. Självklart är det också roligt och intressant att se hur folk gjort med sina lösningar i motorväg. Sett ur den vinkeln gör det inte så mycket att vissa ljuger om effekt, då det finns andra siter som är absolut mer teknikinriktade. Men ändå bör en gräns dras, teknikfaktan finns för att berätta ge info och säga att här finns jag och detta har jag gjort. Här på garaget är det mest att visa upp sig anser jag. O jag tror nog många kan skilja ut de som råkat sätta dit några extra hästar från de som verkligen har det. Sist undrar jag bara annars vart man ska dra gränsen? Fusk-effekt och fusk-bilder? Har ju dykt upp massa photo-shoppade bilder på sista tiden, även såna som lagt upp dem som sin bil. Det kan vara fel, men så länge det är hög klass och det finns ett tänk bakom bilden anser jag att de också tillför något. Hmm ursäkta mitt långa inlägg, men det är en viktig fråga vart garaget.org är på väg tycker jag.
Senast redigerat av canterbury (22 februari 2006)
Enkel logik: Golf är en sport, alltså kör jag sport-bil