2622
Sök

Eddie meduza var störst med att förstöra den svenska raggarkulturen

51 Inlägg
7 mars 2008
#21
cadillac59 skrev:
anton_j skrev:
Kan ju va bra med nån volvo som är med.. så kan dom bogsera runt jänkar skräpet. ni står ju bara ivägen och blockerar vägen och kokar med era pilsnerhäckar.
Men stanna hemma då när det e crusingar..och det e ingen volvo som åka flytta en raggarbíl..du vet att dom ligger på typ 2,5 ton
Nyss kallade ni volvo för traktor.. det är ju inga problem för en traktor att dra 2,5 ton.

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 mars 2008
#22
anton_j skrev:
Ne jag skojar inte... hatar alla jänkebilar eftersom det är enna riktiga jävla SKITBILAR.
Då halkade du in på fel tråd...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Avstängd
653 Inlägg
7 mars 2008
#23
Reichte86 skrev:
körde meduza 740 och spelade sin musik? fatta inte riktigt själva poängen med rubriken och texten? vem fan bryr sig om en luffare i en 740 spelar eddie meduza i bilen! bara jag slipper åka med!
men som wallis sa så har man ju faktiskt inte råd på långa vägar köpa en riktigt jänkare när man är 19-20 år, därför åker man gärna nån volvo o lyssnar på eddie meduza, man tager vad man haver elr ??

Jag har rätt i vad jag än säger.

volvonörd
116 Inlägg
7 mars 2008
#24
var i lagboken står det att endast jänkebilar får köra crusing?


51 Inlägg
7 mars 2008
#25
Jo vi kan diskutera men det var ju wannabe amerikanen som lade ribban i denna tråden. Klanka inte ner på något annat om ni absolut inte kan ta skit om era egna slädar. och på tal om hållbarhet. Där bör du nog läsa lite hållfastighetslära.

Over and out.

Mvh jänkehatarn


airflow skrev:
anton_j skrev:
Ne jag skojar inte... hatar alla jänkebilar eftersom det är enna riktiga jävla SKITBILAR.


airflow skrev:

lille vän, hoppas verkligen du bara skojade annars måste nåt ha gått fel i uppväxten.  tror nog inte du kmr få bogsera en jänkare någonsin med din traktor.
Ok det finns många som kokar, mina föräldrar har 5 st amerikanska bilar från 50-60 talen och inte en enda av dem har kokat nån gång på nån cruising, o då har vi ändå kört varje år i västerås o det är väl en riktigt prövning av kylsystemet, usch vad okunniga vissa är mad
okej, jojo du, du är visst en sån som inte går att diskutera med på en vuxen nivå va ? asså naej orkar inte ens försöka, men dem flesta förstår nog att ett riktigt gjutjärns monster håller 10 gånger bättre än din volvo t5 elr nån av mina saabar,..

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

509 Inlägg
7 mars 2008
#26
cadillac59 skrev:
Reichte86 skrev:
körde meduza 740 och spelade sin musik? fatta inte riktigt själva poängen med rubriken och texten? vem fan bryr sig om en luffare i en 740 spelar eddie meduza i bilen! bara jag slipper åka med!
det e så att dom förstör på crusingarna i sin jävla 240-740 och ligger man baka dom så hör men den där meduza hella tiden
Jag ligger iaf hellre bakom en 740 med katalysator än en gammal jänkare som luktar skit!
En hård vmo bo! tongue

26 Inlägg
7 mars 2008
#27
anton_j skrev:
Jo vi kan diskutera men det var ju wannabe amerikanen som lade ribban i denna tråden. Klanka inte ner på något annat om ni absolut inte kan ta skit om era egna slädar. och på tal om hållbarhet. Där bör du nog läsa lite hållfastighetslära.

Over and out.

Mvh jänkehatarn


airflow skrev:
anton_j skrev:
Ne jag skojar inte... hatar alla jänkebilar eftersom det är enna riktiga jävla SKITBILAR.



okej, jojo du, du är visst en sån som inte går att diskutera med på en vuxen nivå va ? asså naej orkar inte ens försöka, men dem flesta förstår nog att ett riktigt gjutjärns monster håller 10 gånger bättre än din volvo t5 elr nån av mina saabar,..
Är du verkligen på riktigt? yikes

Full fart spar tid

BE CE
40 Inlägg
7 mars 2008
#28
Varför tror ni 240-740 bilarna fått det ryktet dom har? I dag kan man inte äga en sån utan att vara "volvo-raggare".. Vi som verkligen gillar bilarna och försöker vara seriösa med dom då?!

Trucking all over the Sverige

51 Inlägg
7 mars 2008
#29
Claes_H skrev:
anton_j skrev:
Jo vi kan diskutera men det var ju wannabe amerikanen som lade ribban i denna tråden. Klanka inte ner på något annat om ni absolut inte kan ta skit om era egna slädar. och på tal om hållbarhet. Där bör du nog läsa lite hållfastighetslära.

Over and out.

Mvh jänkehatarn


airflow skrev:

okej, jojo du, du är visst en sån som inte går att diskutera med på en vuxen nivå va ? asså naej orkar inte ens försöka, men dem flesta förstår nog att ett riktigt gjutjärns monster håller 10 gånger bättre än din volvo t5 elr nån av mina saabar,..
Är du verkligen på riktigt? yikes
Jo jag finns.. vill du kolla så det stämmer kan du ju höra av dig. puss på skinkan

Sport luktar avgaser, idrott luktar svett!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 mars 2008
#30
cadillac59 skrev:
Ja som det står så menar jag det jag skrev för det e dom där jävla volvoraggarna (blöjraggare) som kommer i sin jävla volvo 240-740 på crusingar dom hör fan inte ditt...dom ända volvo som kan vara på en crusing e amazon och pv för dom till hör ju 50-60-talet
Men lilla du... man måste börja nån stans... man kan ju fan inte åka o köpa en bonnieville eller va fan de nu heter det första man gör efter man tatt kortet..

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 571 Inlägg
7 mars 2008
#31
Tråd låst.

Ta det i sandlådan istället, ni kan ju uppenbarligen inte hålla diskussionen på högre nivå än så.



Sök