4157
Sök

Projekt "Peugeot 206 Silverbullit"

139 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
CroZZeN skrev:
Jädrar så stygg den där oranga bilen var då big_smile
När får man agera lyssnar öra då? big_smile

smile

jepp så på ett ungefär kan den se ut i sommer om jag får som ja vill.. hah ja du det blir när allt är klart de.. smile

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

Down n`out
514 Inlägg
10 mars 2008
fan big_smile snygg bildu..hoppas manser dej på garaget träffen i K-D den 26:e hihi big_smile skaoxå dit me min pegga om ja får chauför big_smile

Down n`out

139 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Lundback skrev:
fan big_smile snygg bildu..hoppas manser dej på garaget träffen i K-D den 26:e hihi big_smile skaoxå dit me min pegga om ja får chauför big_smile

tackar. du har en grymt snygg bil du å smile själv klart planerna e att jag ska komma dit. blir den omlackerad så kan det bli tight men jag hoppas på det bästa smile de tycker jag du får tving någon som kör åt dig.. smile //fredrk

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

1 964 Inlägg
11 mars 2008
faan detta tar ju sej big_smile ser ju riktigt bra ut ju, vad är det för träff ni pratar om i k d? när är den lite nyfiken big_smile

139 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
volvo240R skrev:
faan detta tar ju sej big_smile ser ju riktigt bra ut ju, vad är det för träff ni pratar om i k d? när är den lite nyfiken big_smile

hehe ja men det är en hel del kvar att göras med den men man jobbar på som vanligt smile väntar fortfarnade på grejer. får se om jag har fått något idag.. big_smile det är en gorg träff i kd 26 april så du får komma dit me sunshine då smile finns en tråd om den på evenemang.. Garaget träff #1 karlstad. kolla upp den vore kul om du kom big_smile

Sök