Det är nog vid 23532a milen så äre byte som gäller ^^ nä allvarligt talat vet jag inte men vet att min systers rasa vid 43000 mil och den va aldrig bytt en 2.0 16v -89a och då motorbromsa dom i -35 och det högg till och rensa dreven.
tror de blir skit hur man än gör trots allt saab de går sönder utan på frestningar
ju mer man lagar dom ju mer rasar dom har ja märkt
De där fenomenet känner jag igen Bytt toppackning o så på min, hade motorn igång o efter 5 minuter rasade ett kamdrev
On topic: Vart på lådan verkar de läcka, e de mellan block o låda lr är de där drivaxlarna sitter??? Vid drivaxlarna sitter nån packbox lr va de va som e ett vanligt fel (läcker på min me). Så de kan ju läckt där o tömt ur lådan på olja.
vette fan va mörkt så såg inte vart men utan tvekan nånstans från lådan blir pölar vart man än har bilen flytat runt den som stan lika störa pölar överallt
hade olje läcka för motor öljan förut och den fixa ja till me nytt filter by bricka till bulten oså och som de ser ut från backen så är pölen under vlådan om man gämför när man backat bilen nån meter och har huven öppen så e vlådan på stamma ställe så