Nån som vet vad detta är, hemmabygge? Är mest nyfiken Regnr säger: Regnr: TGD921 Färg: SVART Fabrikat: VOLVO S + XC70 Årsmodell: Fordonsslag: PB Fordonsår: 2007 Chassinummer: YV1SZ714671273462 Senaste EU-regbevis del 2: 2007-02-01 Upplysningar: Leasing
Väldigt knepigt :S (Ja, jag vet att jag har rätt nummer.)
Aha, det förklarar en del, även varför den är kort då den ska få plats på släp. Men det känns väl som lite slöseri att ta en ny bil och kapa, istället för at ta en lite äldre.
Aha, det förklarar en del, även varför den är kort då den ska få plats på släp. Men det känns väl som lite slöseri att ta en ny bil och kapa, istället för at ta en lite äldre.
Äh bygger inte Saab själva en Saab 9-3 SportCoupé får väl någon annan ta sig an det jobbet
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Fast med en hel dörr bortkapad lär inte bilen kännas som en extrem gokart då ??
Fasen vad grymt att trimma den till 300-350hk med den viktminskningen
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag tycker den ser lite tuff ut jag Skumt dock att regnumret tillhör en volvo...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Den lär ju inte väga ett skit då dom säkert plockat bort motor och upphängning osv (hjulen hänger ju inte ner ett skit och dom har ju t.om spänt fast den i bakhjulet).
japp, en volt bil, jag och polaren tjatade till oss en lång åktur i den när vi gjorde halkbanan nått annat man borde prova när man gör halkbanan är stolen på räls som tvärstannar i 7km/h, då kan man tänka sig va ont det gör att fronta i högre hastighet.