3663
Sök

Hajfena

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
Jag ska köpa en hajfena till Forden. Är det någon som vet några snygga.
Har kollat på Hova och där har dom bara med lampor i och det vill jag inte ha. Sen så fanns det på Micro men det vart ingen bild dom hur dom ser ut.
Så undrar om någon har kollat på micros hajfenor o om dom  e snygga?
Eller har ni som har koll på allt något bra förslag på vart man kan hitta någon snygg hajfena?

My Sweetest Poison

Driver
2 111 Inlägg
28 februari 2006
www.Creatix.se  - Om du vill ha en "dummy". (Fejk).
Hittade dock inte några utan dioder någon annanstas.

Sen om de är snygga är ju upp till dig hehe wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

184 Inlägg
28 februari 2006
micro har som sakt , inget stortfan av hajfenorna så kan inte betyg sätta den smile

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
28 februari 2006
tycker du om dom som sitter på dom nya s40/v50 bilarna så finns dom i "dummy"oxå på närmaste volvo återförsäljare.

Smoke Tires Not Drugs.

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
Tjena
Tack för hjäpen.
Ska nog kolla in volvos dock, chansen finns att ja kan få den i vit då.
så blir det i alla fall rätt färg. Om det inte finns så är det på samma gata som micro
så då kan man alltid kolla runt o ta den snyggaste. Vi får se va det blir i morgon.
lägger upp bild så fort den sitter på.

My Sweetest Poison

31 Inlägg
28 februari 2006
Annars kan du kolla på Saab...om du gillar de som sitter på alla Saabar från 01 o frammåt..
Lycka till !!
Senast redigerat av TurboTom (28 februari 2006)

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
mmm saabarna har dom med så det kan jag också göra.
Fast har kollat på volvos egen sida just nu och typ allt var skitdyrt :p inte så underligt kanske
Får nog nöja mig med den för 59 kr på micro om den är snygg.
Vi får se hur det blir i morrn.

My Sweetest Poison

Driver
2 111 Inlägg
1 mars 2006
Dreamcar.se

99:-

antenner/universal/GPS

skumt att de ligger under gps..borde väl funka till vanlig radio?. Någon mer kunnig?.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

LIMHAMN RACE CHICKS
84 Inlägg
1 mars 2006
Trådstartare
Fick det beskrivet för mig igår o det är så att GPS antennen eller va fasen den har ligger i för att skicka signaler ligger i hajfenan och den vanliga radioantennen ligger som vanligt i rutan även om bilen har en hajfena.

Men har köpt en idag på Micro den är i källaren just nu för att bli rosa :p
Men en taskig liten flygande sak fastnade på den så jag fick torka av färgen och börja om från början. Men den blir nog klar i kväll o ska på i morgon smile

My Sweetest Poison

Sök