3684
Sök

Namn insamlning, ny regering.

18 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
Tycker du inte om vår regering skriv på:http://www.namninsamling.com/site/get.asp?nyregering
Senast redigerat av Webbe88 (26 mars 2008)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
26 mars 2008
Hur många namninsamlingar finns det inte nu?

Tror denna hjälper lika mycket som dom andra.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

4 571 Inlägg
Stylish
22 Inlägg
26 mars 2008
34 namn sedan slutet av december förra året. Det var inte illa.

Tycker du inte om vår regering - rösta på några andra vid nästa val.

498 Inlägg
26 mars 2008
Jag tycker om regeringen vi har nu.

Känns som detta är urspårningsmaterial
Senast redigerat av andreas_940 (26 mars 2008)

804 Inlägg
26 mars 2008
Silken koll en del av dom verkade ha, t.ex.
    Andreas Cedervall    Vittsjö    Ut me Skiten å sänk skatterna
Med sossarnas styre var vi det folket i världen som skattades hårdast, efter Alliansen tog över och sänkte så är vi "bara" det näst mest beskattade folket i världen. lol
Senast redigerat av baaki (26 mars 2008)

Makaronborrare
993 Inlägg
26 mars 2008
baaki skrev:
Silken koll en del av dom verkade ha, t.ex.
    Andreas Cedervall    Vittsjö    Ut me Skiten å sänk skatterna
Med sossarnas styre var vi det folket i världen som skattades hårdast, efter Alliansen tog över och sänkte så är vi "bara" det näst mest beskattade folket i världen. lol

Haha big_smile Ja det visar ju bara prov på att många inte vet ett skit om vilka som regerar eller skillnaderna mellan dom olika partierna
Btw så känns en sån här namninsamling totalt meningslös

1 062 Inlägg
26 mars 2008
Vi som arbetar vill i alla fall inte byta regering.
Sossarna har ju kört Sverige i botten i 12 års tid rakt framför ögen på oss, och tänker återuppta detta igen om de vinner nästa val. Tar Måna över så får man sälja av o flytta till USA....

"You Go, we go!"

166 Inlägg
26 mars 2008
Kan vi inte snacka bilar här och SKITA i politiken?

8 156 Inlägg
26 mars 2008
Tips, support och förslag-forumet är mest till för förslag på förbättringar på Garaget.org.
Kan förstå att det kan vara lite förvirrande.

När det gäller namninsamlingen för en ny regering så känns den ganska så meningslös. Lär ju inte ge upphov till någon ändring.

Iaf så tycker jag att den nya regeringen har gjort en massa bra saker. Snacka om att det har hänt en del. Klart att vissa saker har blivit sämre, ett systemskifte för inte bara med sig bra saker. Klart det blir lite kaos till en början. Många är konservativa och vill göra som dom alltid gjort.

Att antalet arbetslösa är rekordlågt att och statsskulden har minskat med mer än 120 miljarder tycker jag är ett ganska så gott betyg. När statsskulden är avbetald så kan man satsa mer på välfärden och sänka skatterna mer. Kanske ska tillägga att statsskulden var som störst kring 96/97.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
26 mars 2008
TLO skrev:
Vi som arbetar vill i alla fall inte byta regering.
Sossarna har ju kört Sverige i botten i 12 års tid rakt framför ögen på oss, och tänker återuppta detta igen om de vinner nästa val. Tar Måna över så får man sälja av o flytta till USA....

Ja där lär de ju bli billigt o bo iaf så som moderaternas förebilder republikanerna kört landet i botten smile

Men iaf, orka namninsamling? hehe, e ju nytt val och då får ju folket säga sitt igen. E ju själva poängen med demokratin...så jävla illa har dom inte gjort än, hade vi varit i kärnvapenkrig med typ Iran hade nog en namninsamling varit befogad tongue

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
26 mars 2008
Röstar blått av en anledning, jag vill inte ge bort alla mina skattepengar till bidrag eller annat.
självklart ska vi ha en välfärd men mycket pengar rinner bara bort till folk som inte ska ha dem.

Sök