3260
Sök

Uppsägning!

Livsnjutare
342 Inlägg
27 mars 2008
Jag önskar dig lycka till på det nya jobbet! wink

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

schtek
478 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Det känns asskönt att det inte vart ngra suramine roch så, det trodde jag det skulle bli.. detjobbiga är att jaghar en till arbetsintervju 11april på et tjobb som är bättre än det jag börjar på på måndag:p.. omjag får detjobbet så vet jag itne om jag vågar säga upp mig efter ngra veckor! haha

66 Inlägg
27 mars 2008
jag är också i arbets bytar branchen just nu smile sa upp mig idag efter 5 år. Glad att det inte arga miner eller något, sa bara att jag ville vidareutvecklas och tänkte gå vidare med livet.
Har inget bestämmt jobb men många bra erbjudanden. Tänkte ta lite semester först så det blir en härlig sommar!

Truth in Engineering | URQ

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
27 mars 2008
Skönt att det flöt på så bra. Vilken värkstad är det? Måste ju veta vart man inte ska åka tongue

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

schtek
478 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Värmdö bilservice=)

schtek
478 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
JimGTI-R skrev:
jag är också i arbets bytar branchen just nu smile sa upp mig idag efter 5 år. Glad att det inte arga miner eller något, sa bara att jag ville vidareutvecklas och tänkte gå vidare med livet.
Har inget bestämmt jobb men många bra erbjudanden. Tänkte ta lite semester först så det blir en härlig sommar!

jaså, detlåter ju great! Själv ska man arbeta i sommar, och antagligen ta upp skolan igen efter sommaren, men man får se!
Fick just höra att min pappas arbetskamrats granne äger stället jag ska på interjuv på om 3 veckor:O

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
27 mars 2008
GRATTIS!! Har själv bytt jobb ett par gånger, både ofrivilligt och frivilligt..
Sista gången var lite nervigt, hade en hyffsad fast tjänst sen ett par år tbx o ja skulle bli pappa typ vilken dag som helst när det dyker upp ett sånt där erbjudande som man bara inte får tacka nej till..

Slutade med att jag mer eller mindre bytte jobb per telefon från BB.. hehe, och efter lite pappaledighet så började jag på ett helt nytt jobb smile

2 021 Inlägg
28 mars 2008
de ebara o gå in o snyta sig i gardinen

schtek
478 Inlägg
28 mars 2008
Trådstartare
turbotompa skrev:
GRATTIS!! Har själv bytt jobb ett par gånger, både ofrivilligt och frivilligt..
Sista gången var lite nervigt, hade en hyffsad fast tjänst sen ett par år tbx o ja skulle bli pappa typ vilken dag som helst när det dyker upp ett sånt där erbjudande som man bara inte får tacka nej till..

Slutade med att jag mer eller mindre bytte jobb per telefon från BB.. hehe, och efter lite pappaledighet så började jag på ett helt nytt jobb smile

Thnx=)
hhe nice!sånt eju kul.

* Klåpare
1 718 Inlägg
28 mars 2008
Rille0 skrev:
de ebara o gå in o snyta sig i gardinen

lol Moahaha! Jag ser framför mig hur jag står brevid chefen med gardinen i handen typ, "gomorron chifen!" Detta citat "snor" jag härmed som ny signatur big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök