E-30 skrev:
Hoppsan lille vännen..tog du åt dig av så lite. Vad är det för otrevligheter jag "fyllt" din lilla gästbok med?
Jag frågade följande; Har du kört med bilen under vintern eftersom den är så rostig i motorrummet, det jäser ju på vissa ställen;-) Sedan undrade jag om du ev, lackerat den själv. Tycker du att detta är att FYLLA din gästbok med otrevligheter?? Är Du så extremt känslig så har Du kanske hamnat i helt fel forum.
EDIT: Såg att Du skrivet i min gästbok, du har mage nog att klaga på min trevliga kommentar i Din gästbok, fast Du själv skriver så här illa:
MrTurbo för 46 minuter sedan (Oläst, Obesvarat, #6) Du är uppenbarligen totalt hjärndöd? Jag skrev nyss att jag köpt NYA FÄLGAR! Koppla in dina två hjärnceller istället för att skriva skit. Din rostholk kan du köra till skroten, det är inte ens inärheten av att platsa här inne. Testa folkrace, du kommer kanske ett halvt varv... Kan jag slippa dig nu?
MrTurbo för 51 minuter sedan (Obesvarat, #7) Herr Besservisser. Då du uppenbarligen inte klarar av att ha fel kan du väl ta din rostholk och lämna gorg. Vi klarar oss utan sådana som dig här....
Och det som startade var inte frågor utan PÅSTÅENDEN, vilket i vart fall jag gör skillnad på:
Hehe..en riktig "Pisskur" håller samma skick som din faluröda Pisskur;-)))
"Är det 17" på chromfälgarna? ser ut som 12"? Det var mkt rost i motorrummet. Men du kör väl med den på vintern förstår jag, så då går det ju ej att undvika p.g.a saltet. Har du lackat den faluröd själv? ser lite kornig ut. Men du kanske lackade den ute"
Det var du som började med skitsnacket inte jag.
Vart jäser rosten?
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=176964 Menar du missfärgningarna på kylen som inte är i plåt och inte kan rosta?
Om jag säger att jag beställt nya fälgar borde du väl förstå att de inte syns på ett foto taget på sommaren? (två år sedan dessutom) Tidsmaskin har jag ingen.
Kornig lack?
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=176954 Hum, mja det är väl synd att säga, den är lackad i USA på 80-talet inte perfekt men duger att åka i, ett kort taget med mobil ger tyvärr inte bilen rättvisa.
Edit, Jag kör btw med bilen hela sommaren, även när det regnar så visst kan det komma fram rost, men en bil är till för att användas enligt mig.
Men eftersom du åker i en så fruktansvärt lyxig och fräsch bil själv
http://www1.garaget.org/gallery/archive … pj940s.jpg så förstår jag att du har höga krav.
Sa som sagt att det var svårt att hålla sig över din nivå, ber om ursäkt för det, men att du kunde bli så sur bara för att du hade fel ang fälgköp är ju lite konstigt. Kunde du inte bara insett att du inte hade full koll på hur det funkade istället för att bli otrevlig?
LillNaisarn; Vet inte vad det är med amerikanska däck men jag gillar dem inte. Tror det är för att de har en annan klassning på dem för att de ev skall klara snö och slask och ändå vara sommardäck.
Håller med om att det vart OT men att bli påhoppad på det viset gjorde mig lite irriterad. Nu känns det mest som om man borde skratta åt det.
Så vill du något mer E-30 så ta det på PM då....