2995
Sök

Problem med att se filmer på youtube

956 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Blir galen snart. Kan inte se filmer på youtube utan att detta kommer upp:

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

Har laddat ner nyaste flash player och installerat om java. Men endå funkar de inte. Blir så himmla trött på de.
Nån som kan hjälpa mej o få de funka?

Japan Quality
670 Inlägg
31 mars 2008
Har du startat om datorn efter installationen?

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

956 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Powerman skrev:

Nae. Men jag kan inte se att de står något om de

Japan Quality
670 Inlägg
31 mars 2008
Glader9991 skrev:
Powerman skrev:

Nae. Men jag kan inte se att de står något om de

Testa det till o börja med. Det brukar inte stå att man ska göra det, men det brukar hjälpa.

P.Sköld

70 Inlägg
31 mars 2008
Har du noscript plugin till mozilla? då brukar det kunna bli sådär om inte sidan är tillåten

956 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Jag har inte ens mozilla. Jag kör internet explorer.

Ska testa starta om.

956 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Starta om datorn. Men har fortfarande samma problem.

Japan Quality
670 Inlägg
31 mars 2008
Du kanske har för hög säkerhetsnivå inställd i Internet Explorer?

P.Sköld

956 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Powerman skrev:
Du kanske har för hög säkerhetsnivå inställd i Internet Explorer?

Vart kollar man detta? Men de lustiga är att de funka i fredags. Sen börja de spöka i lördags.
Senast redigerat av Glader9991 (31 mars 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 mars 2008
Typiskt microsoft tongue testa med mozilla eller opera, funkar de i dom vet du ju att de e IE som e efterblivet (vilket de e från fabrik)

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
31 mars 2008
Låter skumt, jag kör oftast firefox... varför vet jag inte då det faktiskt är söligare på att ladda än ie7 visst var firefox snabbare än 6'an men jag tycker 7'an är snabbast... men använder ändå firefox för att det känns skönare. Men angående ditt fel så vet jag att en kompis hade så, jag kommer inte ihåg vad han gjorde men han instrallerade någonting och sen började allting fungera igen. Kan försöka ta reda på vad han instrallerade.

Edit: Hittade en länk här kommer den: http://www.google.com/support/youtube/b … swer=57669
Senast redigerat av Tribbe (31 mars 2008)

956 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Tribbe skrev:
Låter skumt, jag kör oftast firefox... varför vet jag inte då det faktiskt är söligare på att ladda än ie7 visst var firefox snabbare än 6'an men jag tycker 7'an är snabbast... men använder ändå firefox för att det känns skönare. Men angående ditt fel så vet jag att en kompis hade så, jag kommer inte ihåg vad han gjorde men han instrallerade någonting och sen började allting fungera igen. Kan försöka ta reda på vad han instrallerade.

Edit: Hittade en länk här kommer den: http://www.google.com/support/youtube/b … swer=57669

Schysst. Ska kolla den imorgon. Måste sova nu. Tack för hjälpen.

Sök