Tjoho! Tänkte bara höra om någon har tips på var man kan montera sina däck för en BILLIG peng? Inte 300kr/däcket som däckonline tar. Det e till mina 18 tummare. Skall vara i Malmö, helst nord/nordöstra delen hehe
Tjoho! Tänkte bara höra om någon har tips på var man kan montera sina däck för en BILLIG peng? Inte 300kr/däcket som däckonline tar. Det e till mina 18 tummare. Skall vara i Malmö, helst nord/nordöstra delen hehe
Tar däck online verkligen 300? har för mig jag läste 175kr där för nån dag sen.
Edit du menar alltså kränga på däck på fälg?
edit2: saxat från en däckonlineverkstad "Monteringskostnaden för ett däck inkluderar avtagande av det gamla däcket, montering och balansering av det nya däcket. SEK från 150.00 Samt omhändertagande av gammalt däck (på begäran). SEK 20,00 Lättmetallfälgar: SEK 20,00 extra kostnad inkl.moms Maximal fälgstorlek: 25 "
Han kanske vill ha 20" som dom säkert tar 300:-/st för Många tar ju betalt efter storlek och annorlunda dimensioner.
Jo det är sant.. mend et var 18" vilket är rätt så vanligt nu förtiden.. väldigt vanligt rättare sagt.. varvarannan ny bil rulalr ju ut hallarna med 18" men men rimmligt pris är 100-200kr per däck.. mer än det är dyrt.