3117
Sök

Garaget.org...pedofil varning??

827 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Fear38 skrev:
Men hallååå ge er nu, ingen blir eller är peddo bara för att han/hon säger skriver va söt du e...... Även en äldre kan väl tycka saker utan att vara det. Vi kan ju vända i sånna fall ni som är 18-25 år t.ex då där kan man se massor med killar som säger så om unga tjejer men ävendom kan vara pedofil oavsett ålder inte bara old gubbs juih......  Själv e jag 40 år men ingen gubbs i alla fall och man ser väl en hel del sötsaker om inte ute sp kan man se det i godisbutiken mycket sötsaker  wink  haha

ok....tkr fortfarande att gubbs ska hålla sig till sötsaker med utgången datum haha
Senast redigerat av Andree (11 april 2008)

saabtok
1 306 Inlägg
11 april 2008
Andree skrev:
chrizz skrev:
Att skriva "pedofil" är väl att ta i. Är man född 1991 så är man 17-18 år gammal. moralvarning? Ptja, kanske. pedofilvarning? Knappast...

så 93...nöjd?.....tkr fortfarande att det e pedofili att skriva så  med den ålderskilnaden  ;P

Då tycker ja du ska ta och slå upp pedofil, vad de är  för något , avundsjuk på att du inte  får tjejer i din egen ålder ?

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

827 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
Greatsnyggo skrev:
Andree skrev:
chrizz skrev:
Att skriva "pedofil" är väl att ta i. Är man född 1991 så är man 17-18 år gammal. moralvarning? Ptja, kanske. pedofilvarning? Knappast...

så 93...nöjd?.....tkr fortfarande att det e pedofili att skriva så  med den ålderskilnaden  ;P

Då tycker ja du ska ta och slå upp pedofil, vad de är  för något , avundsjuk på att du inte  får tjejer i din egen ålder ?

avundsjuk? ne ja får allt knulla flickor som e både i min ålder o över o under gubbe lilla!!
så du tkr inte att det e fel att en gubbe på 50 stöter på en 15 flicka?...skumt
Senast redigerat av Andree (11 april 2008)

hej
291 Inlägg
11 april 2008
Innox skrev:
Aerodynamik skrev:
Motorrelaterat i galleriet var det ja roll

http://www1.garaget.org/gallery/archive/54739/175653_ppmw4n.jpg

Slampiga fjortisar och Volvo 740 är ju det som gäller om man är "motorintresserad".

k

Kunde inte säga det bättre själv hahah! bra sagt!

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

saabtok
1 306 Inlägg
11 april 2008
Andree skrev:
Greatsnyggo skrev:
Andree skrev:

avundsjuk? ne ja får allt knulla flickor som e både i min ålder o över o under gubbe lilla!!

Nää  ärligt talat så skiter ja i vilket, och Du  killen ja är inte 50 utan -20 år ...

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

1 217 Inlägg
11 april 2008
TBOC_Razor skrev:
Aerodynamik skrev:

Men den bilden är ju faktiskt iaf rätt fin *dreggel-slicka-sig-om-munnen-mums-mums*

Synd bara att kameramannen verkade vara lite ostadig på handen, undras vad han gjorde samtidigt som han tog bilden ??  hmm

HAHAHAHAHA! big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 april 2008
Andree skrev:
Greatsnyggo skrev:
Andree skrev:

du är bara avis erkänn du får väll åka hem till alla som är peddo och hyvla dom asen då. det är inge fel me att säga att en 15 16 årig tjej är snygg dom gillar ju killar som har bil ju.sen tycker jag inte att man behöver en bil för att regga sig

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

20 Inlägg
11 april 2008
Greatsnyggo skrev:
Andree skrev:
Greatsnyggo skrev:

Nää  ärligt talat så skiter ja i vilket, och Du  killen ja är inte 50 utan -20 år ...

men fråga inte då....men åhh   läs topic va det handlar om!!
1993 = 15 år  1958 = 50 år

20 Inlägg
11 april 2008
ironhead skrev:
Andree skrev:
Greatsnyggo skrev:

du är bara avis erkänn du får väll åka hem till alla som är peddo och hyvla dom asen då. det är inge fel me att säga att en 15 16 årig tjej är snygg dom gillar ju killar som har bil ju.sen tycker jag inte att man behöver en bil för att regga sig

har du synfel pucko?....vrf ska jag va avundsjuk när ja får mitt?

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 april 2008
alla har vi säkert en liteen peddo i hos även chrizz me skulle jag tro erkänn nu grabbar att ni kollar in 16 åriga tjejer på stranden hehe det gör jag oh inte fan skämms jag för det

20 Inlägg
11 april 2008
TBOC_Razor skrev:
Aerodynamik skrev:

Men den bilden är ju faktiskt iaf rätt fin *dreggel-slicka-sig-om-munnen-mums-mums*

Synd bara att kameramannen verkade vara lite ostadig på handen, undras vad han gjorde samtidigt som han tog bilden ??  hmm

han va väl rädd...hahaha

blacken
11 april 2008
Maizer skrev:
Jag har inte sett någon tjej på det här forumet som är så ung. Men det är så patetiskt att även ruggugglorna på detta forum har 1500 kommentarer om hur söta och snygga de är. Va fan har ni för standard?

Vadå?, har du aldrig lärt dig begreppet "öl och stängningdags"..

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 april 2008
Dodge skrev:
ironhead skrev:
Andree skrev:

det är du som har synfel  det är andree som är avis

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 april 2008
blacken skrev:
Maizer skrev:
Jag har inte sett någon tjej på det här forumet som är så ung. Men det är så patetiskt att även ruggugglorna på detta forum har 1500 kommentarer om hur söta och snygga de är. Va fan har ni för standard?

Vadå?, har du aldrig lärt dig begreppet "öl och stängningdags"..

hmm man kan ju undra vilka som är ruggugglor en  brud som är 40 kan se skitbra ut också. öl och stängningsdags hehe funkar skitbra

20 Inlägg
11 april 2008
ironhead skrev:
Dodge skrev:
ironhead skrev:

det är du som har synfel  det är andree som är avis

va snackar du om din sliskiga peddorockare?

2 014 Inlägg
11 april 2008
Slut på tjafset.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök