3878
Sök

Garage plats i malmö

9 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Hallå ja !

Nu är det så att jag söker en garage plats i malmö området för att kunna sätta ihop min nuköpta supra.

Skicka gärna ett pm med pris o mer info om ni har nått tillgängligt

170 Inlägg
12 april 2008
Ska det bara vara ngt tillfälligt eller du letar för längre tid
Hur stor omkrets runt Malmö får det vara o vad har du för krav?

V8 Power

9 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
ja krav o krav , att där e torrt och att jag har möjlighet att palla upp bilen . Lägga av saker till bilen utan att dom försvinner.

mn jag kan sträcka mig en bit utanför malmö utan problem bor själv i husie så det är väl i utkanten

170 Inlägg
13 april 2008
Okej ja lättare att kunna hjälpa till o hitta ngt när man vet mer vad du är ute efter.

Men är du ute efter bara ett ställe att hålla till på tills bilen är ihop eller du vill ha en plats för en längre framtid typ.
Och ngn krav vad det får kosta i månaden?

V8 Power

3 120 Inlägg
13 april 2008
Jag har en del lokaler ungefär 50 min tågresa från malmö om det är något du kan tänka dig? Låg hyra, bra ordning...

9 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
Jag hade väl tänkt mig 800-1000 kr/månaden . Helst skulle det vara uppvärmt. Är folket trevligt och garaget bra där så vill jag hyra ett bra tag 18-24 månader framåt .

50 minuters tågresa från malmö ? Vart är det ungefär ? det kanske går fortare med bil. Man vill ha det så nära som möjligt så inte halva kvällen går åt att ta sig till och från garaget.

9 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
har fått tag på ett garage nu , men tack för hjälpen

Sök