Straffbilister var det ja, sådanna har man ju träffat på nån gång, senast i tisdagas när jag var på väg ner från växjö, ligger på en 50 sträcka först har en röd 745a framför mig, håller godtyckligt avstånd då han bara ligger i 45, sedan blir det 70 vilket tar väldans tid för honom där det även är en uppförsbacke så jag vill ju ha lite fart för att någonsin komma upp
. hur som helst så blir det 90 lite längre fram och där försvinner han fram en bit men snart så släpper han av och jag kommer ifatt och han håller då 85
. visst jag hade släp osv så får ju inte köra mer än i 80 lagligt, men det ska han fulständigt ta o skita i det är inte hans problem, men ja jag kommer ifatt och ligger med en billängd's avstånd och han sjunker då ner till 75 och kort där efter tvärnitar
. var mer eller mindre berädd på det o var inte sen med att gå på tutan
. för om han nu tvunget skulle köra som sakta så körde vi förbi en parkering där han kunde stannat och släpt förbi alla oss andra bakom honom istället för att ställa till en stor scen
. och efter hans hårda inbomsning och ja skrämt livet ur honom så försvan han som en avlöning!! och lika bra var väl det för hade han stannat helt hade ja nog kört över den fan av ren ilska
haha..
Usch o fy för privatpoliser osv