Alltså, vad är det med att spamma totalt ointressanta bilder? Visst, jag skulle ju kunna ignorera skiten, men det verkar ju bara komma mer o mer totalt random skit på det här forumet. :\
Hade du inte brytt dig hade du inte sagt nå från första början, D_Jag. =P Jag hajar Urkas poäng, vem vill se en "stocker"? Tyvärr går de inte göra något åt, vi får leva med att folk postar bilder på sina orginalare..
Jag måste faktiskt få säga att det är 500 ggr mer intressant att se bilder på en välvårdad "originalare" än en sönderstylad 240. dessutom finns det en rubrik som lyder "Passaten nyrekondad,bilder." Det står inte MONSTERMEGAHYPER-BIL TOKSTYLAD, bilder.
Nu tillbaka till bilen, snyggt att du klarar av att hålla den så snygg (nu vet man ju inte hur länge det håller, men det ser bra ut). Fortsätt med att hålla den i det skicket.
Alltså, vad är det med att spamma totalt ointressanta bilder? Visst, jag skulle ju kunna ignorera skiten, men det verkar ju bara komma mer o mer totalt random skit på det här forumet. :\