Har planer på att köpa en Toyota MR2 2.0 GT. Problemet är att dom bara har 156hk. Jag vet att det är dyrt för att få upp en bil i hk utan turbo. Men jag tänkte det finns ganska många brutala bilar här på garaget.org så nån måste ha nån smart idé som kan hjälpa mig. Är hyfsad på att skruva och har ena foten i "trim" branchen. Tack för svaren !
porta och större spridare sen öka flödet till motorn kanske, plana toppen går ju att göra med. Sen finns det mycket mer om man bara vill orkar och har pengar till det
Ja det är grymt dyrt att trimma sugmotorer, och det är nästan omöjligt att göra det enkelt för sig och få ut några effektsiffror utan att öppna motorn. Har man dock pengar och vilja till det är det riktigt ballt att se en snabb sugis
Ja det är grymt dyrt att trimma sugmotorer, och det är nästan omöjligt att göra det enkelt för sig och få ut några effektsiffror utan att öppna motorn. Har man dock pengar och vilja till det är det riktigt ballt att se en snabb sugis
Kör bilen på E85 och om det behövs konvertera den så du kan köra med bara E85 och inte "blandtanka" för jag vet inte hur den bil du har klarar E85? Om du konverterar kan du plana toppen rätt duktigt iom att E85 har ett oktantal på 104.
Lyft ur motorn o köp dig en begagnad Celicamotor med turbosnurra, sen byt motor inför varje besiktning bara
haha så åker man på en flygande kontroll, och en riktigt sur polis. en kompis vart stoppad på väg hem från jobbet kl 5 på morgonen och polisen gick igenom allt i hela bilen. dom letade fel över allt. och dom såg att det inte va den orginal motorn som den va besiktad med han fick en göllig böter lapp