Om den statiska kompressionen verkligen kommer hamna på 12:1 och du inte har en attans brutal kamaxel så kommer det att spika på vanlig macksoppa, garanterat.
Om du bara vill ha en rekomendation på bränsle så tycker jag att du ska köra på VP Motorsport, du kommer inte undan med V-power och liknande.
Om du har kam med hög duration (riktigt hög ~280* vid .050") som blöder av lite komp kanske det går att komma undan med någon macksoppa, men det är gränsfall tyvärr. Även aluminiumtoppar kan hjälpa dig något, de leder bort värme snabbare än gjutjärn vilket gör att man kan ha aningens högre komp, t o m bör ha det för att väga upp effektbortfallet.
Min maskin tex går på macksoppa med 11.3:1 i komp, jag har dock en ganska så vild kam och förbränningsrum och kolvar är bearbetade för att ge optimal förbränning (quench och squish).
Om du hade hoppats på macksoppa så kanske du ska dubbelkolla din uträkning, glöm inte att räkna med topplockspackningen och mät för guds skull topparna, de brukar ha större förbränningsrum än vad som står i böcker o kataloger. Annars är det racesoppa som gäller och då står min rekomendation om VP Motorsport kvar.
Lycka till!
I'm tired, I'll procrastinate tomorrow...