3740
Sök

Bra ställe/ställen att köpa ljud ifrån på nätet ?

1 302 Inlägg
26 april 2008
Trådstartare
ja som topicen lyder så undrar jag ifall det är någon här som vet vart man kan få tag på bra ljud för ett vettigt pris ?

Jag handlar för det mesta som jag behöver till byggen ifrån en närligande ljud afär men skulle nu behöva ett billigare alternativ då de är skapligt dyra.

Set att endel köper ifrån karbonzise eller vad det heter.

Mycket taksam för svar. smile

Team Autohifi!
865 Inlägg
26 april 2008
Det finns ganska många som är bra med serivice bland nät butikerna, det som är viktigt är ju endå att du får bra hjälp från början till slut och även efter sen.....
En du kan testa är Bertilssonsaqutoelectronics ( www.mtr.se ) han är riktigt service minded....
Sen hänger det mycket på vilka märken du söker... de flesta kan ta hem de märken du vill ha, kanske inte till de bästa priserna men som ett inflik.

Önskar dig lycka till!

1 302 Inlägg
26 april 2008
Trådstartare
mYGeL skrev:
Här kan du också kolla smile
www.mds.se

MVH//

Jo det är ett av de två ljud affärer som ligger ett stenkast ifrån mig men man får ingen bra service där de är hur sega som helst och dryga. hmm

3 Inlägg
27 april 2008
www.nardik.se
Billiga & säljer bara bra grejer

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
27 april 2008
dbakuten

En gång till nu
760 Inlägg
27 april 2008
Jag säger www.dbakuten.se! björn e riktigt härligt snubbe som har firman, han klagar inte när man ringer om tips å dessutom har han riktigt bra priser, speciellt kickers sortiment. han är bra å ha å göra med från början till slut smile. han har ´många många kunder men ändå tar han sig tid för samtal ang t.ex. lådvolymer å rekomendationer om div saker å ting. smile

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

297 Inlägg
27 april 2008
jag rekommenderar www.carbonize.se !! snabbare leveranser får man leta efter !

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

493 Inlägg
27 april 2008
Jag gillar dbakuten dom är bra att ha och göra med mycket trevliga och hjälpsamma räknar också ut lådan om man tex köper en bas som passar i din bil big_smile

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
27 april 2008
alexxe skrev:
Jag säger www.dbakuten.se! björn e riktigt härligt snubbe som har firman, han klagar inte när man ringer om tips å dessutom har han riktigt bra priser, speciellt kickers sortiment. han är bra å ha å göra med från början till slut smile. han har ´många många kunder men ändå tar han sig tid för samtal ang t.ex. lådvolymer å rekomendationer om div saker å ting. smile

Ja han verkar ha fler timmar på dygnet än oss andra, med tanke på att han bedriver dBakuten på sidan om sitt vanliga jobb.. smile

/Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

162 Inlägg
27 april 2008
fegge_89 skrev:
ja som topicen lyder så undrar jag ifall det är någon här som vet vart man kan få tag på bra ljud för ett vettigt pris ?

Jag handlar för det mesta som jag behöver till byggen ifrån en närligande ljud afär men skulle nu behöva ett billigare alternativ då de är skapligt dyra.

Set att endel köper ifrån karbonzise eller vad det heter.

Mycket taksam för svar. smile

Du har ju inte så långt att åka till Motala. Där har du Bilstereobutiken, bra priser och service.

Team Autohifi!
865 Inlägg
27 april 2008
Eller stanna i Linköping och åka till Sound ´n Style, har säkert samma priser och riktigt bra service med montering.

Sök