3708
Sök

Plasta Luftintag ( Gälar ) och en läpp.

Motorburen Ungdom
499 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
Tjenare

Som rubriken säger så ska jag eller vill jag plasta ett luftintag att ha på huven och sen en läpp att ha under fronten när jag har fått dit min 850 front. Då undrar jag hur svårt är detta ? Jag har mina idéer hur jag ska göra och i mitt huvud ser det jätte bra ut. Sen undrar jag också om gälarna på huven, kommer dom hålla att åka med ? Säg att jag får en sten på dom, spricker glasfibret då ?

Mvh Emil

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton

59 Inlägg
27 april 2008
hahaha ... du har mycket idèer du ... om du har en form till plastningen kan det bli bra... annars kan jag säga direkt att inga mått kommer stämma och det kommer se ut som du lekt med playdo lera eller nått. Skulle säga att detta är ett stort projekt och jag skulle lämnat in bilen till som som kan och vet hur man gör. Detta kostar dock pengar, men det blir bra. Om du fortfarande tänkter på att plasta trotts detta, så kan du börja att bygga en from till hur du vill luftintaget skall se ut. (Finns färdiga delar att köpa hos bilstyling affärer annars, som ser ut som luftintag som du kan limma fast) smile Ciao

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 april 2008
sakray skrev:
hahaha ... du har mycket idèer du ... om du har en form till plastningen kan det bli bra... annars kan jag säga direkt att inga mått kommer stämma och det kommer se ut som du lekt med playdo lera eller nått. Skulle säga att detta är ett stort projekt och jag skulle lämnat in bilen till som som kan och vet hur man gör. Detta kostar dock pengar, men det blir bra. Om du fortfarande tänkter på att plasta trotts detta, så kan du börja att bygga en from till hur du vill luftintaget skall se ut. (Finns färdiga delar att köpa hos bilstyling affärer annars, som ser ut som luftintag som du kan limma fast) smile Ciao

Du får det ju att låta som en hel vetenskap..

Trådskaparen: Fråga någon som plastat mycket och berätta hur du har tänkt dig så kan du nog få bra svar.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök