3315
Sök

Utbildning?

Saab nörd
224 Inlägg
18 mars 2006
Jag går första året på personbilsteknik/costum teknik. Skit skön skola. www.uvsgymnasium.se

Saab For Life!

House/Trance diggare
287 Inlägg
19 mars 2006
Ni som går fordon, är ni inte rädd att ni tröttnar på att skruva? Så ens egna bil blir lidande smile
Skruva på jobbet och privat blir ju inte lite lixom smile

Saab nörd
224 Inlägg
19 mars 2006
Chrillee skrev:
Ni som går fordon, är ni inte rädd att ni tröttnar på att skruva? Så ens egna bil blir lidande smile
Skruva på jobbet och privat blir ju inte lite lixom smile

Njae de dröjjer nog innan man tröttnar. Nu i början brinner man för de men det lär väl ändras om ett par år smile

Saab For Life!

Chaufför
131 Inlägg
19 mars 2006
Transport tunga fordon 3:e året... Ska bli lastbilschaufför

529 Inlägg
19 mars 2006
Jag gick transportteknik i Boden.

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

346 Inlägg
19 mars 2006
jaha själv så gick jag ju två år på Iv och slappade en dhel del kan man väl säga.sen blev det en termin på fordonsprogramet mek sidan..men det var inget för mig så då fixade jag mig ett jobb i stället och det går få jobb för min del iaf..så jag är rätt nöjd

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
19 mars 2006
elsmurfo skrev:
Vart lite sugen och veta vad allt folk har för utbildning?
Vad gick ni i gymnaiset?
Utöver gymnasie?
Hur många år gick ni skola?

Gick först teknik med it inriktning, det sket sig och jag började fordon. Ångrar inde det det minsta utan var ett av dom bästa valen jag gjort:P har 2 år kvar, ska utbilda mig til,l lackerare.

Rallytok
165 Inlägg
19 mars 2006
Skogsbruksskola (maskin förare) 3 år. Jobbade inom skogen i ca 5 år och utbildade mig som licenssvetsare efter det. Blev trött på att svetsa, så jag gick en bilplåtslagarutbildning.

Land Rover Freelander TD4 - Såld
Volvo 945 Se -93

Tuuuurbo
240 Inlägg
19 mars 2006
Fordonsprogramet .. hehe

1 414 Inlägg
20 mars 2006
- Gick Natur på gymnasiet
- pluggade till linje-tekniker inom flygvapnet "F-7 Såtenäs" (inom lumpen) ca 1 år
- 1 år på Cisco Networking Academy
- Jobbade ett år på Saab som deliverystop coordinator åt QP (Quality Production)
- 6 månader komvux för att höja upp betygen
- Nu pluggar jag sista året på Svensk Pilotutbildnings Trafikflygarprogram, är klar i Sommar efter nästan 3 goa år smile
- I höst blir det typ-utbildning hos Lufthansa i Tyskland smile

Har gått 6 år sen studenten o har pluggat alla år utom 1... tragiskt tongue

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

1 414 Inlägg
20 mars 2006
Peter_J_H skrev:
Jag går Natur, men jag har sökt om till Flyggymnasiet i Västerås. Kommer jag in där och klarar mig så blir jag färdigutbildad pilot! Annars går jag kvar sista året på Natur och försöker komma in på någonting med teknik eller teknikutveckling!

Jag har bland annat läst en kurs i massage och just nu håller jag på med en kurs i Plåtbearbetning och Svetsning.

MVH Peter

Såg att du vill bli pilot, du bör se dig för lite vad gäller västerås gymnasie utbildning, den är på inget sätt komplett för att bli trafikpilot...

Mvh Tim

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Sök