2958
Sök

Stulen Vit / Röd Chevrolet Van Efterlysning

Rallyförare
1 075 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
Bilen blev stulen i Jordbro industriområde i Haninge någongång under helgen.
Om någon vet vart bilen finns: Ring 112 och tipsa!
OBS! Stirra er inte blinda på regnummret. Ögonvittnen som sett bilen vittnar om att den har nya registreringsplåtar, med andra ord falskskyltad...

http://members.chello.se/magmal/Bilder/Service5.jpg
http://members.chello.se/magmal/Bilder/Service6.jpg
Senast redigerat av carnageman (20 mars 2006)

Rallyförare
1 075 Inlägg
18 mars 2006
Trådstartare
Senaste nytt: Bilen har setts till i sköndal-trakten med falska registreringsskyltar....

451 Inlägg
18 mars 2006
jag kapar tjuvarna om jag ser bilen smile

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!

BMW Power
2 362 Inlägg
19 mars 2006
Något nytt om vart bilen finns?

BMW, bogsering med wire :/

1 436 Inlägg
19 mars 2006
Ring 112? Tror inte du är så poppis då, 112 är ett nödnummer. Inte för att jag vill vara någon gnällgubbe men det är fan inget kul att inte komma fram till 112 när man behöver ambulans fort som fan bara för att någon ska tipsa om en bil som kan vara stulen för att en kille på internet sa det.

114 14 ska man ringa för icke akuta ärenden.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Rallyförare
1 075 Inlägg
21 mars 2006
Trådstartare
2_hot_golf // Låt bli, pundare med vassa aids-iga kanyler, vore däremot bussigt om du kunde avara lite tid och följa efter bilen och ringa 112.

Caffe // Jag har följt efter bilen vid ett tillfälle för 3 nätter sedan och då ringde jag 112, dom kopplade direkt till LKC, eftersom det var en pågående följning, bilen parkerade vid shurgards grindar vid sköndal, polisen i telefon bad mig vända och kolla regnr.
Jag förklarade att det va brottom, och körde förbi bilen och väntade en bit bort utom synhåll för att inte göra pundarna nojjiga, dumt misstag, polisen tog en timme på sig och när dom äntligen var framme va den stulna bilen borta. Bilen var vid tillfället falsk-skyltad och regnr började på NFxxxx...

MVH / Johan

17 Inlägg
21 mars 2006
Nu kanske man får se en van i ett värdetransport rån snart då..smile

346 Inlägg
21 mars 2006
jo det är ju poppis med värdetransport rån så det är nog inte omöjligt..eller är det bara nån som inte kan se skillnad på "ditt & mitt"..men hoppas den hittas hel snart då

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

1 436 Inlägg
21 mars 2006
carnageman skrev:
Caffe // Jag har följt efter bilen vid ett tillfälle för 3 nätter sedan och då ringde jag 112, dom kopplade direkt till LKC, eftersom det var en pågående följning, bilen parkerade vid shurgards grindar vid sköndal, polisen i telefon bad mig vända och kolla regnr.
Jag förklarade att det va brottom, och körde förbi bilen och väntade en bit bort utom synhåll för att inte göra pundarna nojjiga, dumt misstag, polisen tog en timme på sig och när dom äntligen var framme va den stulna bilen borta. Bilen var vid tillfället falsk-skyltad och regnr började på NFxxxx...

MVH / Johan

mm, jag mitt spån var helt inne på att det är dumt att ringa 112 för en parkerad bil som ev. är stulen men vid direkt efterföljande är det såklart viktigt att komma fram snabbt. Något jag helt missade. My bad.

Hoppas bilen kommer rätt.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Sök