Kan väl tillägga att jag också är väldigt nöjd med min 9-3, har varit inom familjen sedan den köptes 2001 och airkonditionen är det ända som har gått sönder på den. Jädra fin bil är det
Vad bra .. aa han sa det på bilfirman att det kunde vara air condition eller stolsvärmen som kan bli defekt på dessa bilar men varje bil har jue sina defekter om man säger så..
Kan väl tillägga att jag också är väldigt nöjd med min 9-3, har varit inom familjen sedan den köptes 2001 och airkonditionen är det ända som har gått sönder på den. Jädra fin bil är det
Vad bra .. aa han sa det på bilfirman att det kunde vara air condition eller stolsvärmen som kan bli defekt på dessa bilar men varje bil har jue sina defekter om man säger så..
Vad ahr du varit uppe i då för hastighet ?
Tycker egentligen inte om att den frågan kommer upp. 9-3 är spärrad på 230km/h sist jag hörde något om det...
Kan väl tillägga att jag också är väldigt nöjd med min 9-3, har varit inom familjen sedan den köptes 2001 och airkonditionen är det ända som har gått sönder på den. Jädra fin bil är det
Vad bra .. aa han sa det på bilfirman att det kunde vara air condition eller stolsvärmen som kan bli defekt på dessa bilar men varje bil har jue sina defekter om man säger så..
Vad ahr du varit uppe i då för hastighet ?
Tycker egentligen inte om att den frågan kommer upp. 9-3 är spärrad på 230km/h sist jag hörde något om det...
Okey Sorry inte för jag har tänkt att maxa den men det kan jue bara vara skoj att veta var max ligger.. Vissa vill vara en trafikfara med det vill ej jag .. Man ska köra så som amn ahr lärt sig från början lugnt och passivt
jag har varit kanonnöjd med min aero, de ända som krånglat e termostaten, hur enkelt som helst att byta
har dratt den tills fartspärren ochippad då. Tog inte altför lång tid , självklart va de på bana under kontrollerade omständigheter
Edit: 250 km/h e fartspärren på till Aero modellen i alla fall.
Om jag minns rätt ligger fartspärren högre på Aero, just för att dessa har andra förutsättningar. Större bromsar,bättre fjädring osv..
Information jag hört ryktas om är att en div. firma som (jag inte tänker nämna) flyttar fartspärren till 270km/h, på alla og9-3, redan vid steg 1 (Om det finns steg 1 till den, finns inte till alla)...
jag har varit kanonnöjd med min aero, de ända som krånglat e termostaten, hur enkelt som helst att byta
har dratt den tills fartspärren ochippad då. Tog inte altför lång tid , självklart va de på bana under kontrollerade omständigheter
Edit: 250 km/h e fartspärren på till Aero modellen i alla fall.
Om jag minns rätt ligger fartspärren högre på Aero, just för att dessa har andra förutsättningar. Större bromsar,bättre fjädring osv..
Information jag hört ryktas om är att en div. firma som (jag inte tänker nämna) flyttar fartspärren till 270km/h, på alla og9-3, redan vid steg 1 (Om det finns steg 1 till den, finns inte till alla)...
/Kim
Jasås om de får in en sabb 9-3 till exempel och har steg ett chip så flyttar de spärren då alltså?
Okey det visste jag inte men vad är det för skillnad på aero och en vanlig 93a? är det den lackade vingen och lite mer kvalitets grejer elelr vad?
Det är en 99 en silver . Aa känenr en från simonssportsystem han kan möjlitvis fixa ett avgassystem billigt . aa då har man ungefär 280 häst eller? .. Aa det är klart det lär jue kosta enden .. Vad har du hittar på med din bil trimmat den lite eller?
Känner en i närheten som ahr steg tre och det är en aero och den bilen går som fan alltså men man kan undra hur länge allt annat hänger med i svängarna om man trimmar som fan.. hehe
280 häst...? De e inte NFS underground nu... vet inte va de e i 2.0t original men kanske en 250 "chiphästar"...
Vad bra .. aa han sa det på bilfirman att det kunde vara air condition eller stolsvärmen som kan bli defekt på dessa bilar men varje bil har jue sina defekter om man säger så..
Vad ahr du varit uppe i då för hastighet ?
Tycker egentligen inte om att den frågan kommer upp. 9-3 är spärrad på 230km/h sist jag hörde något om det...
Okey Sorry inte för jag har tänkt att maxa den men det kan jue bara vara skoj att veta var max ligger.. Vissa vill vara en trafikfara med det vill ej jag .. Man ska köra så som amn ahr lärt sig från början lugnt och passivt
jag har varit kanonnöjd med min aero, de ända som krånglat e termostaten, hur enkelt som helst att byta
har dratt den tills fartspärren ochippad då. Tog inte altför lång tid , självklart va de på bana under kontrollerade omständigheter
Edit: 250 km/h e fartspärren på till Aero modellen i alla fall.
Om jag minns rätt ligger fartspärren högre på Aero, just för att dessa har andra förutsättningar. Större bromsar,bättre fjädring osv..
Information jag hört ryktas om är att en div. firma som (jag inte tänker nämna) flyttar fartspärren till 270km/h, på alla og9-3, redan vid steg 1 (Om det finns steg 1 till den, finns inte till alla)...
/Kim
Jasås om de får in en sabb 9-3 till exempel och har steg ett chip så flyttar de spärren då alltså?
Okey det visste jag inte men vad är det för skillnad på aero och en vanlig 93a? är det den lackade vingen och lite mer kvalitets grejer elelr vad?
Sök på Google och Wikipedia så hittar du garanterat vad skillnaderna är.. Nu börjar det bli jobbigt att tyda vad du skriver så du får leta dig ut på internet istället..
Må vara på dåligt humör nu men för guds skull ändra till 9-3 eller 9³ och inte 93!
Jag är nöjd med min bil, fast den har riktigt dålig lack.... och att den läcker olja tack vare attt jag kört den för länge med trasig vevhusventilation... men det ska fixas. Är lite sugen på trim men vet inte om jag vågar applicera det på min bil...
jag har varit kanonnöjd med min aero, de ända som krånglat e termostaten, hur enkelt som helst att byta
har dratt den tills fartspärren ochippad då. Tog inte altför lång tid , självklart va de på bana under kontrollerade omständigheter
Edit: 250 km/h e fartspärren på till Aero modellen i alla fall.
Om jag minns rätt ligger fartspärren högre på Aero, just för att dessa har andra förutsättningar. Större bromsar,bättre fjädring osv..
Information jag hört ryktas om är att en div. firma som (jag inte tänker nämna) flyttar fartspärren till 270km/h, på alla og9-3, redan vid steg 1 (Om det finns steg 1 till den, finns inte till alla)...
/Kim
Även om spärren hade varit högre på 2.0t och 2.0T så hade de inte gått mycket fortare iaf. Jag har kört min gamla og9-3 2.0t T7 i 230 på mätaren och det gick allt annat än fort dit. Min og9-3 Aero körde jag i ungefär samma hastighet och den var inte heller direkt pigg... Med chip och lite godis blir det nog mer spännande.
Angående fartspärren så kan man ställa om den själv till 140-250 eller 270 via PPC, så är det på nyare (-03) 9-3 vet inte om det är samma på dom äldre.