3015
Sök

Tips om hur man kan fuska till ett prov? :S

5 198 Inlägg
21 maj 2008
Undrar varför proven finns ? kan väl aldrig vara för att bevisa sin kunskap ? så fuskar man med proven så har man väl ingen kunskap ?

Student
96 Inlägg
21 maj 2008
update från mig klarade jägarexamen utan fusk smile skit skönt!!

ne men gud, här luktar ju kiss

12 086 Inlägg
21 maj 2008
Kuula skrev:
Roz-104 skrev:
En del lärar låter ju elverna ha mp3 spelare o liknande på. Finns ju en del som har spelat in svaren o bara sitter o lyssnar tongue...fast de kanske inte finns några så dumma lärare längre wink haha

Tro mig smile Det finns!

Den metoden använde jag en del smile
Fast de flesta av mina lärare satt o halvsov under prov, man kunde lika gärna slagit upp boken och läst innantill lol

12 086 Inlägg
21 maj 2008
gamlingen skrev:
Undrar varför proven finns ? kan väl aldrig vara för att bevisa sin kunskap ? så fuskar man med proven så har man väl ingen kunskap ?

Nej, men man klarar provet och får godkänt. Det är de som är hela poängen med frågan.

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Så gjorde alla mina 4 prov idag (UTAN FUSK)   Tack vare de fick ja g i slutbetygen också och även 1 VG som ja satte på ett utav proven så ett till vg till betyget wink haha

375 Inlägg
21 maj 2008
Grattis smilesmile

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
21 maj 2008
Kuula skrev:
Så gjorde alla mina 4 prov idag (UTAN FUSK)   Tack vare de fick ja g i slutbetygen också och även 1 VG som ja satte på ett utav proven så ett till vg till betyget wink haha

haha grattis jonny! wink

126 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
axelj skrev:
Kuula skrev:

haha grattis jonny! wink

Haha vem är mannen wink bara för de köpte ja nya mattor och bytte framruta =P

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
22 maj 2008
Så kan det går när man använder hjärnan
Grattis!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök