3478
Sök

Audi A4 inredningslisterna !

36 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Tjenare, jag och en kompis håller på att fixa ordning hans A4. Och listerna i bilen är träfärgade och det ser så gubbit ut så dom måste lackas om. Problemet är bara att få bort dom. har provat lite men inga framsteg. vore jätte hygligt om nån kunde förklara väldigt lätt hur man gör. tongue

Tack för alla svar .

/Landhage

874 Inlägg
23 maj 2008
När jag köpte min A4 så var listen på förardörren lös, ni får ha tålamod och bända försiktigt med nåt platt gärna på ett par ställen samtidigt så går det nog bra, den sitter liksom med "piggar" i hål på själva dörrsidan så att säga, jag blev för ivrig när jag slet av min så jag förstörde den... kör en 95-a förresten.

mvh

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

36 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
brillmongo skrev:
När jag köpte min A4 så var listen på förardörren lös, ni får ha tålamod och bända försiktigt med nåt platt gärna på ett par ställen samtidigt så går det nog bra, den sitter liksom med "piggar" i hål på själva dörrsidan så att säga, jag blev för ivrig när jag slet av min så jag förstörde den... kör en 95-a förresten.

mvh

ja vi har gjort det lite men vi får forsätta smile tålamodet är inte så bra hos varken mig eller han så smile
Han kör också en 95-a .

tack för hjälpen smilesmile

Sök