jonash skrev:
Roger-T skrev:
Haha du är för rolig du. Istället för att inta en försvarpossition så skulle du fundera ett steg längre.
Mitt inlägg hade lite mer att säga. Er atityd och brist på att leverera varor man beställt, har gett mig kunder, så tänk om lite granna är mitt tips.
Om vi har missat att leverera nåt till dig så är det nånting så ber jag om ursäkt, men jag har inte en aning om vad du pratar om. Så det får du ta med Erik isåfall. Mig har du iallafall inte nämnt nåt för, och Erik har säkert nämnt nåt, men inget som jag lagt på minnet tyvärr. Attityden tänker jag inte ändra på. Jag tänker fortsätta säga saningar, och jag vet att många inte gillar det, för det kan "skada branschen". Det skiter jag i. Jag skyddar hellre kunden än skyddar branschen det skall jag säga dig.
Jag tog upp vår BMW som Garanterat spöar din bil för 30k (löjligt att jämföra så olika prisklasser)
För att visa att den stilen är rätt retsam mot andra. Vilket bevisas här och nu:-)
Det gör den absolut, den är den näst bästa bil jag nånsin lyssnat i. Den BMW som jag menade var BMW Dannes kombi. Och han beklagade sig inte så lite när han fick 2 pinnar mer än mig på Best of Sound på SM förra året, då hans anläggning är 4ggr dyrare...
Jaha det var den. Lite kul att den inte varit ställd sen Em 2006. Samma även idag hehe.
Måste ju bara få poängtera att vi ej fick placera elementen efter inlyssning utan det skulle bygga snyggt
på en utvald plats. Så vi tappade klart en del där, men det är Danne som äger och bestämmer över den.
Och ja det är många butiker som vill sälja av det som finns på lager för tillfället, istället för att se till kundens önskemål. Tyvärr måste jag säga.
Håller med. Sånt är åt helsike, och det skulle aldrig falla mig in att göra nåt sånt. Faktum är att många som emailar och PMar mig och frågar om vi har grejer som passar dem hänvisar jag vidare. Säkert 20% utav alla förfrågningar blir att jag skickar vidare.
Sen vill jag poängtera att jag absolut INTE har nåt emot er på Ljudstudion. Jag visste att du skulle tolka det så däremot...Ni gör bra grejer inget snack om saken! Och ni kan säkert bygga i nästan vilka bilar som helst. Men det vore ju lika tokigt om jag skulle säga att jag kunde bygga 7-serie BMW lika bra som Er, som om du säger att ni skulle vara bättre än mig på att bygga i Leon. Däremot har jag int esagt att nån utav oss skulle misslyckas med nåt utav det!
Jag ville bara klargöra att vad gäller just Leon så får trådskaparen gärna höra av sig för tips och råd om hur man skruvar bort saker etc. Han ville ju bygga själv...
Sen produkter kan man välja från säkert 20 olika ställen, jag vet vad som funkar i vårat sortiment i den bilen. Och det blir garanterat bra.
/Jonas