Jappsdämpare ska inte sitta på varken volvo eller saab! OCH om bilen i kombination med jappsdämpare är stylad så det ser ut som den går i 800km/h så ska den fan göra det oxå :=P
Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
Hejsan. Jag funderar på att sätta dit en sportljuddämpare på min c70, en så kallad japsdämpare.. Men jag funderar på om värdet på bilen sjunker mycket då, eftersom orginalsystemet/slutdämparn måste kapas bort.
Mvh/John
varför skulle det göra det? Bara sätta dit orginal igen om du ska sälja? Snabbfäste kan man också bygga om man vill få upp det snabbt..
´sätt på ett kat back avgassystem till för volvo med kanske grövre pipor då sänks nog inte värdet... du kan ju inte sätta på japs dämp på en volvo...ser ju ut som en 18åring som har sett fast and the furios och gjort nått me farsans bli, ser lite oseriöst ut då kandu räkna me att värdet sjunker...försök hålla det lite stilrent... c70 är ju en snygg bil.
Tar man bort sista burken å kör rakt rör istället, blir det inte fel motstånd i systemet då?
Det är åtminstone de tattigaste som finns i världen! Jag tänker direkt på alla bönder som gör så med sina 740is.. Det blir bara ett ansträngt brölande, man ska alltid ha en dämpare längst bak för att förhindra resonans och bröl
Tar man bort sista burken å kör rakt rör istället, blir det inte fel motstånd i systemet då?
Det är åtminstone de tattigaste som finns i världen! Jag tänker direkt på alla bönder som gör så med sina 740is.. Det blir bara ett ansträngt brölande, man ska alltid ha en dämpare längst bak för att förhindra resonans och bröl
Det är bara på 2/740 det låter skit, jag gjorde så på min corsa och den låter helt underbart!