3744
Sök

Vad händer när bensinen inte finns?

One Man Clan
4 287 Inlägg
30 maj 2008
när bensinen är slut går sverige under för då får inte bstaten in några pengar som dom kan fiffla undan på allt möjligt...

874 Inlägg
30 maj 2008
Xuri skrev:
när bensinen är slut går sverige under för då får inte bstaten in några pengar som dom kan fiffla undan på allt möjligt...

Haha, nejdå tongue

Alla kommer ju köra elbil sen, då höjer de bara el priserna istället, såklart.. lol
Senast redigerat av brillmongo (30 maj 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

One Man Clan
4 287 Inlägg
30 maj 2008
brillmongo skrev:
Xuri skrev:

Haha, nejdå tongue

Alla kommer ju köra elbil sen, då höjer de bara el priserna istället, såklart.. lol

tänk om dom hade ökat effektiviteten lite istället...man behöver inte en kontorsråtta för parkeringsfrågor...en till skyltar...å en till plogmarkeringar som de är i dagsläget typ...en person kan ha flera arbetsuppgifter men de har dom inte ...utan en person per arbetsuppgift...tänk vad lite skattepengar de hade gått åt om dom hade fått 2 arbetsuppgifter var å man hade sparkat resten tongue  då hade soppan kostar 2 kr milen wink

121 Inlägg
30 maj 2008
Då sitter jag i garaget och torrkör min bil. cool Inte f.. säljer jag den för att soppan tar slut. Då får man väl gå till jobbet.... eller cykla.... eller åka häst... eller äsch då lever inte jag när bensinen tar slut. Så kör på för fullt medans den finns. Livet är till för att levas, inte för att tänka på morgondagen.

Att komma två är att förlora!

Sök