Ja, Som Rubriken lyder Vi motor intresserade på Tjörn,Orust,stenungsund och även ni som vill komma längre i från. Kan väll vara kul att ta en fredag eller lördag kväll o träffa o tjöta lite skit.köra lite o så. eller bara mötas upp och åka till någon annan träff (Om det nu är det just då).
Kan ju vara kul.Mötas upp på någon stor parkering eller likanade. Kunde vara kul och höra vad ni som bor nära tycker om min ide?. Man kan ju skapa en Telefon lista osv? bara förslag:) Mvh/ Eric Karlsson
Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
Bra intiativ (stavas?) frågan är hur många som är på.
hade vart kul att ta det i samband med onsdags träffarna i gbg. så kan vi åka samlad trupp dit.
Det var ett bra förslag:) tycker jag!
Japp, har inte tagit mig i kragen och åkt till en enda Onsdagsträff ännu. Tycker det låter som en bra idé, har inte ens fått koll på var den är ännu så det hade passat perfekt...
Vad sägs om att ta samtidigt som mosätar tävlingen på korvans som du har sagt preliminärt den 15e juni? länk till den tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=86146 tycker vi kan sammla massor av bilar då! ju fler destå roligare! man behöver ju inte vara med på mosätar tvälingen utan bara kolla på andras "åk" och tjöta skit? kanske dra en repa i std? hehe vad sägs?
Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^