2581
Sök

Misshandel, Våld, Skottlossningar - Värre blir det!

219 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Nu början man tröttna på att läsa i tidningarna att någon har blivit utsatt för våld!
Här i Göteborg så har gängvåldet ökat förskräkligt. Hörde en polis uttala sig med att "Vi håller på att lösa det här" - Bullshit säger jag värre och värre blir det, det här är bara början..

För några månader sen fick jag ringa polisen pga det var en snubbe (hög som ett hus) som sprang och viftade med en pistol på människor och hus osv..

Imorse så blev en man avrättad på mitt torg här hemma, skjuten i huvudet!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d … p;a=442061

Dags att flytta ut i bushen eller nått hehe tongue

Troligen galen...
567 Inlägg
31 augusti 2008
Ja, det känns rätt skönt att bo i lugna Botkyrka när man läser om vad som händer nere i Göteborg och Malmö....

1 060 Inlägg
31 augusti 2008
jag flyttar snart här ifrån. jag skall flytta till karlstad istället om nån månad smile iom att jag har blivigt knivskuren 2 ggr och hamnar i slagsmål titt som tätt pga bråkiga idioter som blir sånna på fyllan! fy fan säger jag bara de blir bara värre och värre i gbg sad

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Avstängd
914 Inlägg
31 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
værre i malmø...sveriges ghetto

I sverige finns det inga ghetton.

Då vet du inte hur det ser ut i ett ghetto

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

I got Dubs!
2 423 Inlägg
31 augusti 2008
Saab900Racing skrev:
SIR_Pierre skrev:

Aldrig varit i rosengård?

Avstängd
914 Inlägg
31 augusti 2008
Jo jag har varit i rosengård, jag har även varit i ett RIKTIGT Ghetto i Detriot USA, så jag säger det igen.. den som påstår att det finns så kallde ghetton i sverige, vet inte vad han/hon pratar om!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2008
Adde666 skrev:
Saab900Racing skrev:
SIR_Pierre skrev:

Du har uppenbarligen inte varit där.

Saken är den att ingen blir skjuten som inte "gjort sig förtjänt" av det.
Därför kan alla ni småpojkar och hobbyrasister känna er säkra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

122 Inlägg
31 augusti 2008
FireTraXX skrev:
Adde666 skrev:
Saab900Racing skrev:

så du är en stor och tuff en som har varit värsta gangstern förr men lugnade ner sig för sin familjs skull men är jävligt badass helt enkelt.
och vet allt.

fick jag det om bakfoten nu?

"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"

blacken
31 augusti 2008
FireTraXX skrev:
Adde666 skrev:
Saab900Racing skrev:

I och för sig så har du en "point" där det är helt enkelt en form av "självsanering" som dom små individerna ägnar sig åt.  Men ett problem är det med deras verksamhet, dom har NOLL koll på vad dom gör, dom sprätter kulor över hela byn i och med att dom vare sig INTE kan skjuta eller hantera ett skjutvapen på ett "korrekt och propert" sätt.  Då så kommer oskyldiga i kläm så att säga, och det är INTE tolerabelt på något sätt..

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
31 augusti 2008
Jaacke90 skrev:
FireTraXX skrev:

så du är en stor och tuff en som har varit värsta gangstern förr men lugnade ner sig för sin familjs skull men är jävligt badass helt enkelt.
och vet allt.

fick jag det om bakfoten nu?

Detta svaret var ganska kul då det inte hade någonting med något att göra smile

737 Inlägg
31 augusti 2008
Saab900Racing skrev:
Jo jag har varit i rosengård, jag har även varit i ett RIKTIGT Ghetto i Detriot USA, så jag säger det igen.. den som påstår att det finns så kallde ghetton i sverige, vet inte vad han/hon pratar om!

ok nu e jag inte så jævla hæftig som dej då som øverlevt krig i ghettot.. men jag menade att malmø ær sveriges version av ett ghetto.....precis som jag skrev..  førstår inte hur man kan missuppfatta...

och ska jag nu dra fram mitt æss i ærmen som om jag nu på nått sætt skulle FØRSVARA att malmø ær ett ghetto så har du nog hørt talats om dokumenteræren OM rosengård som visades I usa som jæmnførelse med chicago och amerikanarna trodde inte sina øgon

och vad ær ett ghetto før dej då? vi har granatatacker mord, våldtæckter,rån,droger osv osv osv.....så då får vi skæmmas o be om ursækt att vi saknar nått då.
Senast redigerat av SIR_Pierre (31 augusti 2008)

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
31 augusti 2008
Smedhult skrev:
väldigt glad för att ja är uppvuxen och bor i en ort med ca 10.000 invånare!

Spelar dessvärre inte alltid nån större roll.. Är uppvuxen i en by med ca 2000inv och där skedde mord med hammare och knarkuppgörelser på den lokala pizzerian.. OBS! INGET SKÄMT!!!

219 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Bor ju i kortedala nu och kan säga att här har det var riktigt lung till för ett år sen då man börja höra då och då skottlossningar (folk testar sina vapen i skogen) men måste nog säga att det är värre i Angered (där jag är uppfödd)
Fast Hissingen är nog värre skulle jag tro.
Senast redigerat av Destajnii (31 augusti 2008)

2 126 Inlägg
31 augusti 2008
Smedhult skrev:
väldigt glad för att ja är uppvuxen och bor i en ort med ca 10.000 invånare!

Ja det e ju så mycket lugnare roll

Bodde i Klippan tidigare så jag kan säga att det inte alltid är så lugnt att bi i en liten håla! (Ni som inte vet vad jag menar gå in på en nyhetssida och sök på Klippan)

671 Inlägg
31 augusti 2008
Det här blev ju en rolig tråd big_smile

Second is the first loser

219 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Joo tjejens farmor bor i Grythyttan en liten håla nära Hällefors och där var det katastrof när några ungdomar hade slagit sönder en busskur, här hemma blir man förvånad om man ser en hel

Diamond
540 Inlägg
31 augusti 2008
Kan nog instämma på detta, bor här i backatorp- så lite lugnare, men nere i brunnsbo är det förjävligt..

och som trådskaparen själv säger, här blir man mer förvånad när man ser en hel busskur.. haha

I'm Rick James Bitch!

1 062 Inlägg
31 augusti 2008
!!!!!   Men det finns ju inga som helst problem, menar våra etablerade politiker? vad lustigt....
Senast redigerat av TLO (31 augusti 2008)

"You Go, we go!"

fotointresserad
2 307 Inlägg
31 augusti 2008
Verkar vara bra mkt skit på gång neråt Göteborg och Malmö med skottlossningar, sprängningar osv.. Lite skrämmande med den utvecklingen det har blivit på dom senaste veckorna. Tur att man bor här uppe då iaf =P

Sök