3560
Sök

Nya NFS. Need for speed undercover

174 Inlägg
28 november 2008
#101
Jag köpte mig undercover igår. Det är roligt och så men det är nästan exakt som det som kom innan Pro Street.


Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
28 november 2008
#102
man är grymt sugen på att hyra Need for speed undercover till ps2 ! de skulle va nice nu i helgen

Nissan Silvia

DFFL
9 020 Inlägg
28 november 2008
#103
Sög ju getpung.
Spelade på min brors dator, riiiiiiktigt tråkigt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

DFFL
9 020 Inlägg
28 november 2008
#104
Subw000fer--92 skrev:
FireTraXX skrev:
Sög ju getpung.
Spelade på min brors dator, riiiiiiktigt tråkigt.
vad går den nya storyn ut på da roll
Ingen aning, orkade inte spela så mycket så att jag fick reda på sånt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 854 Inlägg
28 november 2008
#105
Köpte det igår till PS3 jag gillar det, har iofs knappt spelat tidigare NFS

3 354 Inlägg
28 november 2008
#106
FireTraXX skrev:
Subw000fer--92 skrev:
FireTraXX skrev:
Sög ju getpung.
Spelade på min brors dator, riiiiiiktigt tråkigt.
vad går den nya storyn ut på da roll
Ingen aning, orkade inte spela så mycket så att jag fick reda på sånt.
Man är en Polis under täckmantel som nästlar in sig i olika gäng.
Man kör ju race checkpoints o sånt. Kör mot snuten som i most wanted o carbon.
Sen Har man uppdrag där man ska köra stulna bilar från antingen privatpersoner eller rivaliserande gäng.
Sen när man har jobbat in tillräckligt med bevis mot gängen ska man slå ut dem en efter en.
Senast redigerat av Seth (28 november 2008)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

3 354 Inlägg
28 november 2008
#107
Subw000fer--92 skrev:
Seth skrev:
FireTraXX skrev:

Ingen aning, orkade inte spela så mycket så att jag fick reda på sånt.
Man är en Polis under täckmantel som nästlar in sig i olika gäng.
Man kör ju race checkpoints o sånt. Kör mot snuten som i most wanted o carbon.
Sen Har man uppdrag där man ska köra stulna bilar från antingen privatpersoner eller rivaliserande gäng.
Sen när man har jobbat in tillräckligt med bevis mot gängen ska man slå ut dem en efter en.
Storyn låter ju inte så tråkig iaf smile
mm jag tycker den duger. Och som vissa här vill så skulle det vara roligt med fler "vanliga" bilar men det här spelet grundar ju sig i bilstöld och då blir det e ju dyra bilar som blir fokuserade.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

DFFL
9 020 Inlägg
28 november 2008
#108
Det jag störde mig mest på var tvärniten när man släppte gasen.
Så jävla handikappat så att jag kände att jag behövde mc-hjälm och boxningshandskar för att få ner IQ:n till den grad att jag kunde njuta av spelet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
28 november 2008
#109
Nån mer än jag som har problem med att spelet kraschar varje gång man försöker starta jobbet där man ska köra en evo X?

Got VTEC?
1 593 Inlägg
28 november 2008
#110
s12 skrev:
Takashi : de e 2 olika saker att köra i från polisen å jaga bilar i stan än att köra på racing bana hela tiden
Jaa, kör man spel som Gran Turismo/Forza Motorsport 2 så är det väldigt realistiskt och inget trams som med de flesta NFS spelen.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

511 Inlägg
28 november 2008
#111
Det är så synd att de har förstört spelen på detta vis.Saknar de gamla spelen nfs undergraund 2 är det sista riktigt bra nfs spelet eller hur?Sen spåra det ur de tappa helt känslan i spelen

?

Delta_Rebel
28 november 2008
#112
nonno skrev:
Det är så synd att de har förstört spelen på detta vis.Saknar de gamla spelen nfs undergraund 2 är det sista riktigt bra nfs spelet eller hur?Sen spåra det ur de tappa helt känslan i spelen
Jepp, det är så sant..

Wankel
1 080 Inlägg
29 november 2008
#113
undercover var en riktig jävla besvikelse, körkänslan känns som gamla hot pursuit, behöver inte ens bromsa och driftingen är borta igen...
ne det här var ett lååååångt steg bakåt igen, annars har jag gillat alla nfs sen underground..

MDS Västerås

3 714 Inlägg
29 november 2008
#114
StiFf skrev:
undercover var en riktig jävla besvikelse, körkänslan känns som gamla hot pursuit, behöver inte ens bromsa och driftingen är borta igen...
ne det här var ett lååååångt steg bakåt igen, annars har jag gillat alla nfs sen underground..
jag blev ruskigt besviken på att driftingen var borta samt körkänslan med.... nej Forza motorsport 2 är 100 ggr bättre tongue

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

3 354 Inlägg
29 november 2008
#115
går inte att jämföra Forza o Gran Turismo med NFS Undercover då Undercover är ett spel medans Forza och GT är racingsimulatorer.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

HobbyFotograf och Blivande Biolog
310 Inlägg
29 november 2008
#116
hmm, detta spelet känns väldigt budget asså.

sämre grafik,sämre handlig, och framför allt sämre körkänsla.

Och shit vad lätt det är yikes Fast svårighetsgraden går väll att justera.

Men en sak fattar jag inte, Prostreet låg på typ 20fps på min dator, även om jag ställde ned all grafik på knäna, har 7900gtx,2gb ram (400mhz) och en Amd x2 4200+.

Men på polarens x800 1gb ram amd athlon 3000+ flöt det på spelbart iallafall hmm


testade updatera patcha, nya drivisar osv.. Får önska mig ett nytt graffe till jul:rolleyes:

Catch the moment, soon It'll be over

Wankel
1 080 Inlägg
30 november 2008
#117
Seth skrev:
går inte att jämföra Forza o Gran Turismo med NFS Undercover då Undercover är ett spel medans Forza och GT är racingsimulatorer.
antar att det inte var riktat till mig, nämnde ju aldrig ens forza, men oavsett om det är simulator eller bara spel så tycker jag det är tvång att få med lite körkänsla iaf..man måste ju bli tvungen att använda bromsen ibland, hur kul är det att bara släppa på gasen så tar den varje kurva utan problem..

och som många sagt, det är alldeles för simpelt..spelade rätt mycket dom två första dagarna och under den tiden var det nog 2 gånger jag inte fick dominated...
har en tvångstanke som gör att jag måste spela ut det fastän det suger, bara för att jag kört ut alla nfs sen underground 1 haha

MDS Västerås

2 182 Inlägg
30 november 2008
#118
Köpte Ferrari Challange istället för nya NFS, väntar till priset går ner till 2-300:- istället wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Got VTEC?
1 593 Inlägg
1 december 2008
#119
StiFf skrev:
Seth skrev:
går inte att jämföra Forza o Gran Turismo med NFS Undercover då Undercover är ett spel medans Forza och GT är racingsimulatorer.
antar att det inte var riktat till mig, nämnde ju aldrig ens forza, men oavsett om det är simulator eller bara spel så tycker jag det är tvång att få med lite körkänsla iaf..man måste ju bli tvungen att använda bromsen ibland, hur kul är det att bara släppa på gasen så tar den varje kurva utan problem..

och som många sagt, det är alldeles för simpelt..spelade rätt mycket dom två första dagarna och under den tiden var det nog 2 gånger jag inte fick dominated...
har en tvångstanke som gör att jag måste spela ut det fastän det suger, bara för att jag kört ut alla nfs sen underground 1 haha
Antar att hans inlägg var riktat mot mig, jag håller med, det går inte och jämföra dem men var ju tvungen att säga något när "s12" började prata om något som hade med GT och NFS o göra.

Säger som StifF, även om det är NFS så vill man ju ändå ha lite körkänsla i det hela, hur kul är det annars + mer urval av bilar. Tråkigt när det bara är massa ferraris, lamborghinis, porsche m.m.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

415 Inlägg
3 december 2008
#120
Ja hatade Prostreet men Undercover verkar riktigt bra! Ska köpa!
Ett spel jag älskar är Need for Speed Carbon!
Grymt roligt!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!


Sök