Ser ut som typ kaffe fläckar eller något, kommer mer och mer, har testat avfettning, skrubbat hårt som fan med svamp, och nå rubbish medel men går ej bort.. vet någon vad det är för fläckar och hur man får bort dom? Finns lite varstans på bilen, taket, huven, vingen..
ja hade liknande fläckar på min förra bil men då hittade ja en icke mosad men punkterad läskburk jämte bilen. dom gick inte bort med vad ja än försökte mä. men sen så tog en kompis lite t-röd på en trasa å gnuggade försiktigt på fläckarna å dom försvann...
testa de å kolla om de funkar. men gnugga försiktigt så du inte sabbar lacken.
häftigt då fick man en anledning till och lacka om bilen då är det farligt tro att låta den stå sådär över vintern för att slipa bort skiten och lacka om den till sommarn?
Ser ut som typ kaffe fläckar eller något, kommer mer och mer, har testat avfettning, skrubbat hårt som fan med svamp, och nå rubbish medel men går ej bort.. vet någon vad det är för fläckar och hur man får bort dom? Finns lite varstans på bilen, taket, huven, vingen..
ha inte täcke i ett kallgarage.. om det nite är ett superbra täcke som andas..
jag hade det i mitt kallgarage och det blir kondens under täcket, och avdunstar inte i första taget.. min bil var pisseblöt med massa ärg mm i motorn som resultat.. kör hellre utan täcke
ang fläckarna så känner du väl om lacken spruckit eller inte.. försvinner det inte med rubbing så ligger det ju under klarlacken.. då är det bara att slipa ner
ha inte täcke i ett kallgarage.. om det nite är ett superbra täcke som andas..
jag hade det i mitt kallgarage och det blir kondens under täcket, och avdunstar inte i första taget.. min bil var pisseblöt med massa ärg mm i motorn som resultat.. kör hellre utan täcke
ang fläckarna så känner du väl om lacken spruckit eller inte.. försvinner det inte med rubbing så ligger det ju under klarlacken.. då är det bara att slipa ner
jaså ok, vore bäst me varmgarage, måste leta!
nja man känner fläckens kanter typ iaf, ska testa polermaskin, bara användt rubbing me trasa förut. annars blir det slipa och omlackering gör mig inte så mycket faktiskt, då lacken i övrigt inte är i världens skick.. funderar på svart då
Testa en produkt som heter "Ren Fritid", kanonprodukt som lämnar en skyddade vaxhinna efter sig.
Ja det lagar säkert rosten...
Vingen gjord i plåt? hmm... !?! Fanns fläck på den med tydligen. Men rekommenderar Ren Fritid som tvätt till det mesta, fungerar kanonbra. bilen, husvagnen, båten m.m.