Rojpen skrev:ja grattis då:)
Rojpen skrev:göttans, får se till att min bil jävel startar nu då så garaget blir fritt VILL HA MIN BIL!! hehe
Rojpen skrev:hehe jess kan tro det:) men äre det bara topp eller äre kammar med?
Rojpen skrev:ah okej:) det är nice, du får porta å plana den andra då;)
sjovold skrev:Rojpen skrev:ah okej:) det är nice, du får porta å plana den andra då;)ähh har väll ingen användning för den nu heller va ut å tittade till din bil lite men såg ingen jord som va borta...
Rojpen skrev:sjovold skrev:Rojpen skrev:ah okej:) det är nice, du får porta å plana den andra då;)ähh har väll ingen användning för den nu heller va ut å tittade till din bil lite men såg ingen jord som va borta...hehe jo då:P happ.. jävla bil.. har du batteri laddarn då? men varvtals givarn kan sitta i torped väggen.. iaf på andra bilar.. så man vet ju aldrig.
g-man skrev:Ser bra ut.. Min toppackning gick förra året och nu har jag monterat ur hela motorn för att byta rubbet när jag ändå håller på.. Har startat en tråd om det på CCS..
Rojpen skrev:ser bra ut sjövold å jo block å topp såg fina ut
Larschon skrev:Grattis till kortet. Har kollat igenom tråden nu, ser bra ut! Gillar Corrado.