Det jag tänker på när jag ser en Vovlo 1**,2**,3**,4**,7**,8**,9**, V**, S** serie.
Raggare, sönderstylade, leriga, tuffingar, insnöade, eldflamekeps, öl, låter, fula, billiga, förstabil, tonåringar, basdunk, biltema/creatix, osmakligt, överallt, slitna, övergjorda, bojsänke, tragiskt.
Men dom är kanske praktiska och förstår de yngre som köper dessa "maskiner" då de är driftsäkra och billiga att laga.
Om dom blir kultbilar får vi vänta på några år till... För nu är det mest en plåga.
Några underligheter: "Dom" flockas som gamar när något "hyss" (race etc) är på gång.. Det är ungefär som när man är ute o reser.. Du kan stanna mitt i en öken, det är helt tomt på folk. Men nog fan kommer det några infödingar dit från ingenstans o ställer sig o blegar på dig.
En sak som jag reflekterat över.. Den dagen jag "skickar benen i vädret"... Ska jag då åka VolvoKombi till sista hållplatsen... Ne fyfan, nedvärderande! Hoppas dom bygger nån fräsig Bmw eller Mercedes likbil i framtiden.. För det ska jag fan ha med i mitt testamente.
Tack för "ordet". Det känns bättre nu när det onda är ur mig.. hehe