Jaha, ska man försöka uppdatera lite då kanske.
Jag har som de flesta troligen märkt inte fått tummen ur ***** och gjort klart allt för regbes, och då får jag inte heller köra med bilen, och då kan jag inte tvätta den, vilket gör att den sista skiten från de sista timmarna jag var ute sitter kvar.
För att bli ännu mer negativ så plockade jag ner panelerna inne i bilen, för att riva bort klistermärket som utgjorde UK konverteringen från japan (annars är jag glad, för då har jag en fartspärr på 190mph på mätarn och bra tryck dit) och när jag ändå rev i det tänkte jag titta till hur stereon satt och fixa cigguttaget. De sakerna var inga större problem förutom att jag tror jag tappat bort 2st skruvar (vilket jag kan hitta nya så det blir som det ska) MEN dessa för*****de j***a japan j****na har inte nöjt sig med att röka i bilen och aska i askkopparna, utan under kåpan runt växelspaken är det fullt med gammal aska. Inte konstigt att röklukten kommer när bilen står. Nåja, blir att dammsuga och pilla så gott jag kan och sen tigga att mamma kan sanera bilen, eller åtminstånde lära mig hur man gör, städning är INTE min starka sida.
Slut på ointressant text så kommer några bilder.
Skitig bil
Oreda
Våld löste inte allt, men kontakten fungerar fortfarande
Snygg konvertering
Så var det metriskt
Städning nästa...
Rökning är aldrig trevligt för oss som inte röker.
Någon som kommer på HUR de fått in så mycket därunder?