3191
Sök

Låna pengar till bil!

Sjölejon
80 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
Hej! Jo det är så att jag är sugen på att låna pengar till bil (30000 kr). Har ansökt av swedbank och ge money bank men får det inte beviljat. Jag har fast jobb och så vidare med bra lön men det är ju så att de kollar på föregående åren och eftersom jag är student 08 så har jag inte jobbat tidigare. Nån som har nåt tips på någon bank eller någonting jag kan göra?

Mvh Jocke

^.^

★★★★★
455 Inlägg
1 oktober 2008
låter väldigt lustigt på sådan liten summa med fast jobb. känner folk som på visstidsanställning fått lån på 100.000

Sjölejon
80 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
Ja, tycker det med. Men på swedbank sa hon att det lixom va data systemet som sa ifrån, hon såg ju på mina papper att jag hade jobb osv men datorn sa nej. Ska åka dit och kolla igen, dom borde ju kunna fixa det.

^.^

fälg fantast
1 086 Inlägg
1 oktober 2008
30 0000 är ju tuggumipengar, lägg undan lite varje månad herregud

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Sjölejon
80 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
Lowenhart skrev:

Det va inte vad jag ville ha svar på direkt

^.^

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
1 oktober 2008
Lowenhart skrev:

Vill man låna istället för att spara så är väl det okej?

Vissa folk är inte såbra på det vettu.

ON TOPIC: Gå in och prata med dom. Dom brukar kunna fixa det mesta! smile

Allt för den där jävla hatten!

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
1 oktober 2008
Gå in på swedbank (eller valfri bank) Be att få prata med en bankman så löser sig det nog, jag vet folk som har flertalet betalningsanmärkningar osv. Som har fått tagit stora lån.

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Sjölejon
80 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
discokapten skrev:
Gå in på swedbank (eller valfri bank) Be att få prata med en bankman så löser sig det nog, jag vet folk som har flertalet betalningsanmärkningar osv. Som har fått tagit stora lån.